اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان:
از دستگاه های اجرائی در استان دعوت شده تا از این نمایشگاه بازدید به عمل بیاورند .
نمایشگاهی از محصولات واحدهای تولیدی استان درمسیراجرای طرح 550 هزار هکتاری برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان با بیان این خبر افزود : خوشبختانه اجرای طرح 550 هزار هکتاری احیای زمین های کشاورزی استان خوزستان باعنایت مقام معظم رهبری و اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید به ویژه رئیس جمهور، خوزستان را به یک کارگاه عظیم عمرانی مبدل نموده است .

وی اظهار داشت: این نمایشگاه نیز مطابق با دستور استاندار محترم بر استفاده از تولیدات استانی و با هدف آشنایی هرچه بیشتر مجریان طرح 550 هزار هکتاری و افزایش سهم بازار واحدهای صنعتی، قدرت رقابت پذیری و معرفی کالاهای تولیدی استان با حضور 35 واحد صنعتی در محل نمایشگاه بین المللی اهواز بر پا می شود که می تواند گام موثری در این راستا باشد و شاهد شکوفایی و افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی و تولید کنندگان استان باشیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان افزود: نمایشگاه با 32 غرفه و با مساحتی بالغ بر 750 متر مربع در سالن امام رضا نمایشگاه بین المللی اهواز فردا از ساعت 8 صبح الی 14 عصر به مدت یک روز میزبان مجریان طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری خواهد بود.

اخلاق محمدیان در ادامه گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان می توانند در زمینه های مختلف صنعتی ، که اجرای طرح 550 هزار هکتاری به تولیدات آنها نیازمند است، محصولات خودشان را به نمایش می گذارند و انتظار میرود که برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت عرضه توانمندیها و پیش مقدمه ای برای برپایی نمایشگاه بزرگ توانمندیهای صنعتی ، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی که قرار است در آذرماه سال جاری برگزار شود باشد.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان افزود: از دستگاه های اجرائی در استان دعوت شده تا از این نمایشگاه بازدید به عمل بیاورند .

محمدیان یادآور شد که این نمایشگاه فردا 14 تیر ماه ، راس ساعت 8 صبح در سالن امام رضا نمایشگاه بین المللی اهواز با حضور مسئولین استانی افتتاح خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار