اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰
ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستي، فرش و نان و غله و... به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري از ساعت 8:00 صبح مورخ 11/4/94 آغاز و تا ساعت 24:00، 18/4/94 ادامه  می یابد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي خوزستان، رحمن قلاوند  با اعلام اين خبر بیان کرد: سومین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) سال 1394 در تاریخ یک مرداد ماه سال جاری برگزار مي شود.
قلاوند درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) عنوان کرد: داوطلبان می توانند از تاریخ 11/4/94 تا 18/4/94 با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir  پس از خرید كارت اعتباري می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند. 
وی با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از 29/4/94 تا 31/4/94 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند. 
قلاونداظهارکرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداراه سنجش استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار