اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۸۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حجت‌الله درویش‌پور در تذکر شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: تصادفات وحشتناکی در محور اهواز، هفت‌کل، ایذه، باغ ملک و لردگان اتفاق می‌افتد. در هفته گذشته 7 نفر از هموطنان در این محور جان خود را از دست دادند به همین دلیل خواستار سرعت بخشیدن احداث چهاربانده این محور را دارم.

نماینده مردم ایذه خطاب به وزیر نیرو افزود: هیچ عذری برای اجرایی نکردن پروژه آبرسانی به ایذه و باغ‌ملک از سد کارون 3 پذیرفتنی نیست. افت شدیدی در آب‌های زیرزمینی منطقه داریم و آب‌های سطحی نیز بسیار کم است، تنها راه نجات منطقه سرعت بخشیدن به این پروژه است.

وی خطاب به رییس‌جمهور و وزیر تعاون، گفت: بیکاری جوانان به معضل مهمی در جامعه مبدل شده است. از رییس‌جمهور می‌خواهم عشایر منطقه ایذه و باغ‌ملک ساماندهی شوند. مساعدت ادارت عشایری منطقه را خواستارم.

عضو آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: پیگیری جدی حقوق و مشکلات معلمان را از شما خواستارم.

درویش‌پور خطاب به وزیر کشور گفت: تدبیر امور شهرداری منطقه ایذه و باغ‌ملک انجام شود. شهرداری این دو شهرستان به دلیل کمبود اعتبارات از انجام وظایف خود طفره می‌روند.

نماینده مردم ایذه وزیر ورزش و جوانان را مخاطب تذکر آخرش کرد و افزود: ورزش منطقه و مشکلات تیم‌ها و هیات‌های ورزشی را رسیدگی کنید.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
comment
0
2
comment عجب!!!!! تا الان یادت نبود... این چیزا رو ما هم میدونیم جناب درویش پور . راه کارت چیه؟ تا حالا کدوم وزیر رو آوردی تو منطقه؟ کدوم اعتبار رو توی بودجه سعی کردی برای منطقه محروم ایذه و باغملک بگیری؟ وقتی روسای ادارات دوتا شهرستان رو از بی تجربه ترین و کم پتانسیل ترین افراد انتخاب میکنی ، انتظار داری اونا برن و با وزارت متبوع برای پیگیری امور وارد مذاکره بشن؟ وقتی بجای کمک به شهرداران برای بهبود امور شهر برای برکناری اونا تلاش میکنی چطور انتظار داری ما این نطق شما رو از روی دلسوزی بدونیم...
comment
غیرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
comment
0
0
comment خیلی بی رحمید این همه اقداماتی که درویش پور برای شهرستانهای ایذه و باغملک در این هنگام که دولت در تحریم هست ،انجام داده را نادیده میگیرید اقداماتی که مردم دو شهرستان سالیان سال جزوه آرزوهایشان بود و بجای تشودق ایشان با متنی مغرضانه اقدامات ایشان را مورد حمله قرار میدهید گر چه درویش پور به متنهای این چنینی شما و امثال شما ذره ای بها نمیدهد و دست از خدمت به حوزه خود بر نمیدارد
comment
الماسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
comment
0
0
comment بابا خواست یه چیزی گفته باشه چون انتخابات نزدیکه...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار