اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۸۷۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
مدت زمانی است که خبر تغییر مدیر کل فعلی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان در اخبار و شبکه های اجتماعی در حال انتشار می باشد.

از آنجا که شبکه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان خوزستان بعنوان نماینده سمن های این استان چند ماهی است فعالیت خود را آغاز نموده است ، افکار عمومی و دوستداران میراث فرهنگی استان و سمن های فعال در این حوزه خواستار واکنش رسمی از سوی این شبکه و اعلام مواضع شبکه تخصصی در این زمینه میباشند.با توجه به اهمیت موضوع شبکه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان خوزستان از مسئولین استانی از جمله شخص استاندار و مسئولین سازمان 

میراث فرهنگی و گردشگری کشور انتظار دارد بدلیل حساسیت های موجود در این اداره کل و همچنین جایگاه وا همیت ویژه میراث فرهنگی، جاذبه های گردشگری، ظرفیتهای صنایع دستی وآثار ثبت شده جهانی استان خوزستان نسبت به انتخاب فردی توانمند،با سابقه ، آشنا به مسائل میراث فرهنگی که شناخت کافی را از ساختار درون سازمانی ، چالش ها و ظرفیت های آن را داشته باشد دقت لازم صورت گرفته و از نقطه نظرات تخصصی این شبکه استفاده نماید.

با توجه به اینکه میراث فرهنگی در برهه ای از زمان دچار چالش ها و در گیری های سیاسی گردیده بود پیکره آن بسیار نحیف و آسیب دیده است که با درایت ومدیریت دولت تدبیر و امید انتظار میرود این سازمان با بکار گیری فردی توانمند آشنا و متخصص و دارای تجربه و توان مدیریتی بالا و پایبند به اصول در حفاظت و حراست از آثار باستانی محوطه های تاریخی رونق گردشگری و توسعه صنایع دستی بعنوان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان در مسیر درست و اصولی آن گام بردارد.

مجیدکیوانی
مدیرعامل شبکه تخصصی میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری  ونماینده سمن های استان خوزستان
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
comment
0
2
comment بالاخره مجموعه مردمی شبکه تخصصی وارد عمل شد تا مشخص گردد زمان تغییر مدیر کل غیر متخصص به پایان رسیده است.
comment
ایکس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
comment
0
0
comment اگر بحث سیاسی باشد ومدیریت توانمند وبحث گرایش به اصولگرایی واصلاح طلبی پس چرا ... مدیر ... که از ابتدای دولت احمدی نژاد تاکنون مدیر هست تعویض نشده.دائم حرف از قانون میزند امااداره کل خوزستان از هر نظر در کشور از آخر اول میباشد.یک مدیر خدماتی نباید دنبال سیاست باشد.
comment
نشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
comment
0
0
comment حیدری بای بای...حیدری بای بای.
comment
دوستدار میراث فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
comment
0
0
comment کوروش ایزدمهر: ما جمعی از اعضای انجمن های مردم نهاد و دوستداران میراث فرهنگی از استاندار خدوم و مردمی استان خوزستان تقاضا داریم در انتخاب مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان دقت نظر کافی را داشته باشند. ...
جا دارد استاندار محترم که به درایت و تیزبینی شهره عام و خاص است.... ما اعضای سازمانهای مردم نهاد خوزستان از مدیرکلی حمایت خواهیم کرد که با تمام ابعاد این سازمان آشنا باشد و درد و رنج آن را از نزدیک و با تمام وجود خود حس کرده است. با شناختی که ما از درون این سازمان داریم فرزندان متخصص و شایسته ای دارد که با تدبیر و کفایت لازم قادر خواهند بود در راستای سیاست های دولت محترم تدبیر و امید به چشم اندازهای نظام مقدس جمهوری اسلامی جامعه علم پوشانده و کوتاهی ها گذشته را به نحو احسن جبران نمایند.
به امید تحقق تمامی آمال و اروزهای مردم ایران
comment
مرشدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
comment
0
0
comment آقایان دکتر نشان و دکتر خدادادی هر دو از مدیران موفق و کاربلد حوزه فرهنگی هستند.انشالله هرکدام که این مسولیت را پذیرفتند برای استان منشا خیر باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار