اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
رضا کلاه کج فعال فرهنگی از نابسامانی سرویس های بهداشتی و نماز خانه های استان خوزستان در ورودی شهرهاگله کرده و ازنبود فضاهای مناسب ویژه مسافرین در خوزستان اظهار نارضایتی نموده است .
کلاه کج گفت : مهمانی که برای اولین بار قدم به این خطه مقدس میگذارد انتظار دارد با استانی پیشرفته و توسعه یافته روبرو شود اما متاسفانه رنگ محرومیت و عقب افتادگی از شهرهای خوزستان می باردتا جایی که حتی استان همجوار ما یعنی لرستان که یک هزارم صنعت خوزستان را ندارد گوی سبقت را از خوزستان ربوده ودر حال پیشرفت بیشتری می باشد.
کلاه کج در ادامه با اشاره به اینکه شب گذشته درهنگام عبور از پلیس راه اندیمشک_خرم آباد هنگام اذان مغرب برای اقامه نماز در کنار مسجد روبروی پلیس راه توقف نموده است که با صحنه ای مواجه شده که باعث رجش و آزار هر بیننده ای میشود.ایشان گفتند :موقعی که قصد ورود به مسجد را داشتند با تعدادی از معتادان گمنام مواجه شدند که از ورود مسافرین به مسجد خودداری کرده و مدعی شدند این مسجد محل برگزاری جلسات انها بوده و کسی حق ورود به این مسجد رانداردو همه باید در کنار جاده ترانزیت و در روی پیاده رو خاکی نماز بخوانند و دو معتاد دیگربابت استفاده از دستشویی های مسجد که دارای وضعیت اسفناکی بوده است به اجبار از مردم پول دریافت می نمودند و این برخورد و هجوم معتادان گمنام به این مسجد بدون متولی باعث ترس و رنجش خاطر مسافرین در آن ساعت از شب گردیده بود.
اکنون جای این سئوال باقی است مسافری که برای اولین بار قدم به خوزستان میگذارد و انتظار استانی زیبا را در ذهن خود پرورش داده است بعد از دیدن چنین تصاویر ناخوشایندی و امثال این موارد که بسیارند چه برداشتی پیدا خواهد نمود.
کلاه کج گفت : اگر در مسیری از خوزستان اقامتگاه های تفریحی و رفاهی امن قابل توجهی وجود دارد لازم است تا به مردم اطلاع رسانی شود تا آن مسیرها جهت تردد مسافرین و حتی مردم خوزستان انتخاب شود .
این فعال فرهنگی از بالا بودن فرهنگ مردم خوزستان برای صبوری و تحمل کردن این مشکلات قدردانی نمود و گفت : خوزستان آب و هوای مناسبی ندارد و اماکن تفریحی و رفاهی آن بسیار محدود می باشد اما مردم خوب این استان همچنان قدردان و شاکر نعمت های الهی هستند و جزء ولایتمدار ترین مردم جهان هستند و همانگونه که خوزستان دینش را به اسلام اداء کرده ،لازم است تا مدیران استانی نیز سرعت خودرابیشتر کرده تا شرمنده این مردم مهربان نشوند.
به امید آنروز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
كارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
comment
0
0
comment پس ببينيد چقدر اين موضوع تكرار شده كه براي يك بار كه آقاي كلاه كج گذرش افتاده اين موضوع را ديده . اگر مردم عادي بگن كه كسي باور نمي كنه . ستاد اقامه نماز استان هشدار . اوقاف و مراجع ذيصلاح را هشدار دهيد .
comment
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
comment
0
0
comment با سلام.
معتادان گمنام جهت ترک اعتیاد جلساتی برگزار میکنن که با پاگ سازی روح روان و جسم خود باعث پاکتر شدن جامعه وجلوگیری از خطرات ناشی از اعتیاد برای دیگر اعضای جامعه با دعوت معتادین به جلسات و جذب تازه واردها جامعه رو پاکتر میکنن . و خداروشکر از حمایت شما و مسئولین بی نیازن . لطفا به جای دلسوزی برای مسافرین دلتون برای سلامت جامعه بسوزه و به جای انتقاد بیهوده به کاره اصلی خودتون بپردازید
comment
یارعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
comment
0
0
comment اقای کلاه کج حتما از هیت امنا مسجد اجازه گرفتند شما چرا ناراحتی ، تا انجای که من اطلاع دارم حدود یک ساعت زمان می برد جلساتشون چرا با معتادانی که ترک مواد کردند این کار را می کنید و ناراحت هستید می دانید حالا با این گفته چقدر مواد فروشها را خوشحال کردید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار