اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
در بخش حمل و نقل خوزستان ۲۸۸ پروژه تعریف شده بود که با انتخاب ۱۲۰ پروژه بیشترین تمرکز را بر این ۱۲۰ پروژه خواهیم داشت.
 مدیر کل اداره راه و شهرسازی خوزستان با تاکید بر اولویت بندی پروژه‌ها گفت: به دنبال تکمیل پروژه‌هایی هستیم که به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارند.
 
 منوچهر رحمانی در نشست خبری که امروز، 13مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: با استفاده از تمام امکانات موجود و نیروی انسانی در تلاش هستیم تا پروژه‌ها را با اولویت بندی انجام شده، به سرانجام برسانیم و به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی و اصل بهره وری هستیم.
 
وی افزود: در بخش حمل و نقل 288 پروژه تعریف شده بود که با انتخاب 120 پروژه بیشترین تمرکز بر روی آن‌ها خواهد بود تا با استفاده از تمام امکانات موجود برای تکمیل آن‌ها تلاش شود.
 
رحمانی تصریح کرد: به دنبال حل اساسی مشکلات راه استان هستیم و به نواقص موجود در این بخش اعتراف می‌کنیم و امیدواریم با استفاده از همه داشته‌ها و نیروی انسانی کارآمد مشکلات راه استان را حل کنیم.
 

وی عنوان کرد: با توجه به صادرات 200 میلیون دلاری به عراق یک پروژه 30 کیلومتری راه، در راستای بستر سازی برای این بخش تدوین شد که تاکنون 60 درصد از آن انجام شده و امیدواریم با تلاش‌های انجام شده تا پیش از عید سال آینده این پروژه به اتمام برسد.
 
رحمانی ادامه داد: پیک تصادفات جاده‌ای در خوزستان به محورهای غیزانیه تا نمره یک، پیچ سراک به سمت دهدز و سه راهی غیزانیه تا کارون 4 اختصاص دارد که باید به دنبال راه حل اساسی و کاهش تصادفات در این محورها باشیم.
 
مدیر کل اداره راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به بخشی از پروژه‌های انجام شده توسط این اداره کل گفت: فاز نخست جاده کمربندی جنوب غرب اهواز به طول 10 کیلومتر در سال جاری و همچنین جاده شیرین شهر نیز تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی اظهار کرد: قطعاتی از محور سه راهی رامهرمز ـ رامشیر تا پایان امسال زیر بار ترافیک می‌رود و همچنین یک قطعه از جاده بهبهان ـ رامهرمز به طول 5 کیلومتر و عرض 24 متر به صورت 4 خطه بهسازی شده است که تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
 
رحمانی بیان کرد: جاده کمربندی رامهرمز با اعتبار بیش از 20 میلیارد تومان در مسیر اهواز ـ رامهرمز ـ بهبهان واقع است که کاملا از شهر فاصله دارد و در حال اجرا است.
 
وی افزود: عرشه پل نهم اهواز نیز به اتمام رسیده است اما در خصوص جاده‌های دسترسی آن در حال تصمیم‌گیری هستیم زیرا در شرق این پل چاه‌های نفت وجود دارد که برای ادامه پروژه در حال رایزنی با شرکت نفت هستیم.
 
مدیر کل اداره راه و شهرسازی خوزستان درباره پروژه آزادراه اهواز ـ اندیمشک خاطرنشان کرد: بررسی مسائل فنی این پروژه به سرعت در حال انجام است و به دنبال کوتاهترین مسیر هستیم و امیدواریم با وفاق مسئولین روند ساخت آن به خوبی پیگیری و انجام شود. برای اجرای این پروژه به دنبال سرمایه گذار هستیم تا با شراکت 70 درصدی سرمایه گذار و کمک 30 درصدی دولت آن را آغاز و به اتمام برسانیم.
 
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اهتمام استاندار خوزستان به مسایل حمل و نقل استان خوزستان گفت: از ابتدای سال تاکنون 12 جلسه شورای حمل و نقل استان خوزستان به ریاست دکتر مقتدایی برگزار شده است که نشان از اهتمام و توجه نماینده عالی دولت در استان خوزستان در خصوص حل وفصل مسائل جاده ای ، ریلی و هوایی استان خوزستان دارد.

رحمانی در خصوص فرهنگ رانندگی و فرهنگ سازی برای کاهش تلفات جاده‌ای گفت: باید کاربران جاده‌ای قوانین را رعایت کنند تا شاهد تصادفات و تلفات جاده‌ای کمتری باشیم و این مساله با کمک فرهنگ سازی در جامعه امکان پذیر خواهد بود و جاده باید بخشنده باشد تا اگر کسی خطا کرد به قیمت جانش تمام نشود اما اگر فرهنگ رانندگی به گونه‌ای صحیح باشد، شاهد تصادفات کمتری خواهیم بود.
 
وی با تاکید لزوم 4 بانده شدن جاده اهواز ـ ایذه عنوان کرد: عملیات 4 خطه سازی این محور آغاز شده و حتی یک قطعه از این جاده تا قلعه تل 4 خطه شده و زیر بار ترافیک رفته است اما باید فشار کار منطقی و هدفمند باشد و نمی‌توان بدون برنامه ریزی و بودجه لازم به پیمانکار آن، فشار وارد کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار