اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
شهردار اهواز:
موسوی با اشاره به تردد كاميون های سنگین بر روي پل دقايقي گفت: تردد كاميون ها از روي پل شهید دقایقی نگران كننده است و خطرات جاني نیز در پي دارد لیکن باید از تردد آنها بر روی پل جلوگیری شود.
شهردار اهواز  با تاکید بر این موضوع که مناطق غیربرخوردار نیز باید به موازات مناطق برخوردار توسعه پیدا کنند تصریح کرد: منطقه عامری از جمله مناطقی است که باید بر روي ساحل آن کارهای جدی صورت گیرد .

شهردار اهواز در جلسه معاونین خود با اشاره به تردد كاميون های سنگین بر روي پل دقايقي گفت: تردد كاميون ها از روي پل شهید دقایقی نگران كننده است و خطرات جاني نیز در پي دارد لیکن باید از تردد آنها بر روی پل جلوگیری شود.

سید خلف موسوی در ادامه بر لزوم نصب نرم افزار دیجیتالی در تمام مناطق هشتگانه جهت بررسی راي های صادر شده در كميسيون ماده تاکید کرد و گفت: این نرم افزار باید به بزودي نصب شود  و تمام مدیران نیز از این طریق در جریان وضعیت پرونده ها قرار خواهند گرفت. و در این راستا نیز با حضور با استفاده از مربیان مربوطه، نحوه کار با این برنامه را به مدیران شهرداری آموزش هاي خواهند داد. 

وی در ادامه به تلاش بیش از پیش مدیران شهرداری در راستای تحقق بودجه سال جاری تاکید کرد و ادامه داد: زمانی در مسیر توسعه قرار خواهیم گرفت که در تكاپوي فکری باشیم و همچنین یکی دیگر از پیش شرط های توسعه وجود محرک های لازم است. 
 شهردار اهواز  با تاکید بر این موضوع که مناطق غیربرخوردار نیز باید به موازات مناطق برخوردار توسعه پیدا کنند تصریح کرد:  منطقه عامری از جمله مناطقی است که باید بر روي ساحل آن کارهای جدی کرد . 

  وي با اشاره به پرداخت مبلغی از قرارداد منعقد شده با سپاه جهت بازگشایی مسیر اجرای پل ولایت گفت: با احداث پل ولایت، مناطقي مانند كوي رمضان توسعه پیدا کرده و از بن بست خارج می شوند.   سید خلف موسوی همچنین اظهار داشت: ما موظف هستیم بودجه مصوب شورا را دنبال كنيم و هر مديري كه نتواند بودجه شش ماهه نخست سال جاری را نسبت به مدت مشابه سال قبل کند از مقام خود استعقفا دهد. زیرا هیچ دفاع و توجیهی از کسی پذیرفته نیست.


 شهردار اهواز افزود:  ما باید  گزارش قابل قبولی را در خصوص شش ماهه نخست سال به شورای شهر گزارش دهیم به گونه ای که این گزارش قابل قبول و قابل دفاع باشد در نتیجه بودجه امسال در مقايسه با بودجه سال 93 جهت گزارش به شورای شهر بايد مورد ارزيابي دقیق  قرار گيرد.

وی در ادامه گفت: موضوع كميسيون ماده 77 و 100 ، ساخت و سازها، املاك و پرونده های مربوط به این بخش دچار چالش هستند که باید مشکلات مربوط به این بخش را برطرف کرد. 

سید خلف موسوی خطاب به مدیران شهرداری اهواز گفت: اميدوارم با تلاش هاي شبانه روزي  مشكلات مناطق را حل كنيد. اگر مشكلات مناطق را خودتان حل كنيد. بنده  به جاي ورود كردن به مسائل جزيي مناطق، به موضوعات مهم تري همچون جذب سرمايه گذار و اجراي پروژه هاي بزرگ عمراني خواهم پرداخت.

 وی  تصریح کرد: بايد با ارباب رجوع برخورد مناسب داشته باشيم .در برخورد ها با ارباب رجوع باید دقت و وقت بیشتری صرف کنیم. همچنین باید از هزينه هاي غير ضروري در سطح مناطق و سازمانهاي جلوگیری شود و مسئله خدمات شهري و كنترل صورت و ضعيت ها بايد جدي گرفته شود. پيمانكاران خدمات شهري بايد در اجراي مسئوليتی که بر عهده دارند متعهد باشند.

وی  ادامه داد: هيچ کدام از مديران شهرداری بدون كسب اجازه از بنده حق رفتن به مرخصي را ندارد و  بايد در اين زمينه هماهنگي لازم را با بنده انجام دهند. تاکید میکنم رفت و آمد مديران شهرداري و حضور به موقع آنان در محل كار به صورت دقیق مورد بررسي قرار می گيرد.

 سید خلف موسوی  از اجرای مطلوب پروژه های عمرانی  با تلاش های شبانه روزی محمد صفری معاون فنی و عمرانی خبر داد و تاکید کرد تمام پروژه ها باید طبق برنامه زمان بندی شده به اتمام برسند.

 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
comment
0
0
comment جناب آقای شهردار :بنده 4سال قبل تاکنون پی گیر کارحیاتی از شهرداری منطقه 8 شدم ولی تاکنون نتیجه نگرفتم آیا این شیوه برخوردمناسب با ارباب رجوع است؟چهارمرتبه درخواست ملاقات حضوری با جنابعالی داشتم کسی نوبت به من نداد؟چگونه می خواهید با دقت و وقت یشترصرف ارباب رجوع کنید؟ مستندات کامل دارم هرسال تمام عوارض شهرداری هم پرداخت می کنم؟حق وحقوق شهرداری را رعایت می کنم ولی شهرداری به حقوق ما توجه ندارد.سلامتی ، امنیت ، ایمنی ما درخطر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار