اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
جلسه برنامه ریزی استقبال، تشییع و تدفین دو شهید گمنام در شهرستان حمیدیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری حمیدیه جلسه هماهنگی و برنامه ریزی تشییع شهدای گمنام شهرستان حمیدیه با ریاست فرماندار وبا حضور سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری شهرستان حمیدیه برگزار شد.

دراین جلسه جواد دغلاوی فرماندار شهرستان حمیدیه با اشاره به عظمت و جایگاه شهدا در دین اسلام گفت :که شهدا از جان و مال و فرزند خویش گذشتند تا ما در آرامش و امنیت باشیم و امروز وظیفه تک تک ماست تا از ارزشهای آنان حراست و پاسداری نمائیم و حرمتشان را نگه داریم.
وی افزود : امروز شهدا ناظر بر اعمال رفتار  ماست و ما باید راه روشن آنان را ادامه داده و کاری کنیم تا در روز محشر شرمسار نباشیم.فرماندار شهرستان در ادامه خاطر نشان کردند: شهدای گمنام و همه شهداء و خانواده های آنها عزیز بوده و هستند و مردم شهرستان حمیدیه از اینکه در هفته جاری میزبان دو شهید عزیز گمنام هستند، بسیار مسرور و خوشحال می باشند.
در ادامه عساکره معاون فرماندار حمیدیه  به تشریح برنامه های پیش بینی شده جهت استقبال پرداختندو گفتند: روزسه شنبه مورخ 20/5/94راس ساعت 9صبح در شهر حمیدیه مراسم استقبال ، تشییع و تدفین پیکر پاک این عزیزان برگزار خواهد شد.
پس از بحث و تبادل نظرات ، چندین مکان پیرامون جانمایی شهدای گمنام پیشنهاد گردید که در پایان در ورودی شهر حمیدیه کنار پادگان ثامن الائمه جهت خاکسپاری شهدای گمنام تصویب و مقرر شد دستگاه های اجرائی و کمیته های اجرایی ستاد استقبال از شهدای گمنام زیر نظر فرمانداری، تمهیدات لازم را جهت مراسم استقبال و تشییع باشکوه این شهدای والا مقام بعمل آوردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار