اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
استاندار خوزستان در پیامی بمناسبت روز خبرنگار
همه مقامات و مسئولین دستگاه های اجرایی استان باید با اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیزبه منظور انجام وظایف حرفه ای آنان نهایت همکاری را بنمایند و پاسخگوی پرسش های آنان باشند.
به‌ گزارش پایگاه خبری شوشان ، دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان ، در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.  متن این پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی 

به هرکجای این جهان که ظلم جلوه گر شود/ تلاش توست تا ستم ، ضعیف و بی اثر شود.

هفدهم مرداد ماه هر سال ، روز تجلیل ، تکریم و یادآوری جایگاه حرفه ی خبرنگاری و روزنامه نگاری است. لذا هر لحظه را می توان به نام هر خبرنگار تلاشگر و بی ادعا مُهر زد. پیشرفت روزافزون شبکه های اجتماعی در برهه ای که عصر ارتباطات نام گرفته است سبب می شود خبرنگار را کارگردان و مهندس افکار عمومی نامید.

وی امانتدار خبر، نگاهبان حق و سفیر دانایی است که با سلب آرامش از خود اجازه نمی دهد گردش روح افزای خبر لحظه ای متوقف شود. چرا که امروز جامعه بی خبر و حتی کم خبر ، از رشد و آگاهی لازم جهت دستیابی به توسعه و پیشرفت برخودار نخواهد بود.

خبرنگار نبض جامعه را در دست دارد . وجدان عمومی از پنجره نگاه او سامان می یابد و در این جایگاه سترگ دیده بانی بی بدیل و بدون رقیب است. 

این جانب ضمن تاکید بر نقش ، اهمیت و جایگاه خبرنگاران متعهد و حقیقت جو در توسعه و پیشرفت استان خوزستان ، بار دیگر اعلام می دارم همه مقامات و مسئولین دستگاه های اجرایی استان باید با اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز به منظور انجام وظایف حرفه ای  آنان نهایت همکاری را بنمایند و پاسخگوی پرسش های آنان باشند. ما خبرنگاران را محرم مدیران و مردم می دانیم و اعمال شفافیت در همه امور را که می تواند روند خبررسانی را تسهیل و تسریع نماید به عنوان اصل کاری مهم پذیرفته ایم. 

امید است در سایه ی تلاش بیش از پیش جامعه خبری در استان خوزستان ، دوشادوش دستگاه های اجرایی و نهادهای خدماتی ، شاهد رفع موانع رفاه و ایجاد آرامش و پیشرفت در این استان سرافراز باشیم.

در پایا ضمن ادای احترام به شهدای رسانه صمیمانه دست همه تلاشگران عرصه خبر در استان خوزستان را می فشارم و فرارسیدن روز خبرنگار را شاد باش می گویم. 

عبدالحسن مقتدایی- استاندار خوزستان- مرداد 1394

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
comment
0
0
comment البته اگه حراست اجازه ورود خبرنگار رو به دفتر مدیر بده بله.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار