اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
بی گمان در برابر رسالت عظیمی که جامعه خبری بر عهده دارند،دستگاه های اجرایی نیز می بایست بستر و شرایط لازم را برای فعالیت های خبرنگاران و روزنامه نویسان فراهم آورند و این مهم یعنی ایجاد خط تعاملی فی مابین مجریان و ناظران.
سید خلف موسوی شهردار اهواز طی پیامی، 17 مرداد روز خبرنگار را به جامعه خبری و رسانه ای استان خوزستان تبریک گفت

سید خلف موسوی شهردار اهواز طی پیامی، 17 مرداد روز خبرنگار را به جامعه خبری و رسانه ای استان خوزستان تبریک گفت. این پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

ن والقلم و ما یسطرون...

روز خبرنگار؛ هنگامه بزرگداشت مجاهدت فرهنگی اصحاب خبر و رسانه است. آنانی که با تلاشی خستگی ناپذیر، از جان خویش، راهی را برمی آورند تا گوهر حقیقت سوار بر تلکس خبر، بر آشیان تشنگان و جان مطالبه گران آرام گیرد. خبرنگار؛ پیغامبر خبر،کاوشگر حقیقت، پردازشگر واقعیت و روایتگر دیروز ، امروز و فرداست.

  باری،امروز مقتضیات حاکم بر زندگی انسان، پیشرفت و توسعه حیرت آور شبکه های اجتماعی و نیاز روز افزون جامعه بشری به رهیافت های خبری و کارکردهای رسانه ای، جایگاهی متفاوت از گذشته را فرا روی اصحاب خبر و ارباب جراید قرار می دهد.

رکن چهارم دموکراسی در آیین و اندیشه ژرف اسلامی ابزاری متین و راهبر جهت اعمال فریضه رفیع امر به معروف و نهی از منکر محسوب می شود و چه بسا نیاز امروز جامعه ایرانی برای اعتلای بیش از پیش، فسادزدایی،رفع پلشتی، زدودن بی اخلاقی ها و ترمیم کاستی ها و محرومیت ها و مهم تر از همه برقراری عدالت اجتماعی و تبعیض زدایی که همه و همه از آرمان های سترگ انقلاب اسلامی به شمار می آیند، با تحقق رسالت راستین حرفه خبرنگاری تجلی خواهد یافت.بنابراین؛ توسعه،پیشرفت و بهبود وضعیت موجود، در رابطه نزدیک و تنگاتنگ با تلاش و فعالیت اصحاب خبر و رسانه است.

 بی گمان در برابر رسالت عظیمی که جامعه خبری بر عهده دارند،دستگاه های اجرایی نیز می بایست بستر و شرایط لازم را برای فعالیت های خبرنگاران و روزنامه نویسان فراهم آورند و این مهم یعنی ایجاد خط تعاملی فی مابین مجریان و ناظران.

 مدیریت شهری در اهواز سرافراز،ضمن همکاری مستمر، پاسخگویی به هنگام و پذیرش انتقادات دلسوزانه و موشکافانه اصحاب خبر و رسانه، آمادگی دارد در راستای معرفی ظرفیت های شهر زیبای ما؛ اهواز، جلب مشارکت شهروندان در توسعه شهر و افزایش همبستگی اجتماعی، تعمیق باورهای دینی، اخلاقی و تبیین هویت فرهنگی در شهر اهواز، دریچه های همکاری تازه و نوینی را با جامعه خبری فعال و پویا در استان خوزستان بگشاید.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر، رسانه و فرهنگ؛ به ویژه سیّد شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی،شهید رهبر و شهید صارمی؛از مساعی، راهنمایی،انتقادات و همکاری های صورت گرفته توسط اهالی رسانه تشکر و قدردانی می نمایم. امید است با تاسی از آموزه های دینی، عمل به رهنمودهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،ظل توجهات امام عصر(عج)،شاهد توفیقات روزافزون و درخشش بیش از پیش حوزه رسانه و خبر در استان خوزستان و شهر اهواز باشیم.
                                                                                 سید خلف موسوی شهردار اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار