اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
شهرداری سیاه منصور:
شهردار سیاه منصور از توابع شهرستان دزفول گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن این شهرداری برای پاسخگویی بیشتر به مطالبات مردم نیازمند حمایت بیشتر مسوولان هستیم.
شهردار سیاه منصور از توابع شهرستان دزفول  گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن این شهرداری برای پاسخگویی بیشتر به مطالبات مردم نیازمند حمایت بیشتر مسوولان هستیم.

امید حیدری  افزود: شهرداری سیاه منصور در نیمه دوم اسفند سال92 با مجوز وزارت کشور تاسیس شده است و امکانات لازم را برای خدمت رسانی بیشتربه مردم در اختیار ندارد.

وی یادآورشد: با توجه به ارتقای روستای سیاه منصور به شهر، مردم مطالبات قانونی و انتظاراتشان از مسوولان افزایش یافته است.

شهردار سیاه منصور ادامه داد: آسفالت کوچه ها، توسعه فضای سبز، ایجاد بوستان و امکات لازم برای پرکردن اوقات فراغت از جمله خواسته های مردم سیاه منصوراز این شهرداری است که به دلیل ضعف بنیه مالی شهرداری توان تحقق این مطالبات را بصورت کلی ندارد.

حیدری اضافه کرد:حداقل باید یک دستگاه خودرو آتش نشانی و ماشین آلات  راهسازی در اختیار شهرداری های تازه تاسیس قرار گیرد.

وی گفت: درشهرهای تازه تاسیس، شهرداری ها افزون بر ارایه خدمات تکلیفی پاسخگوی دیگر نیازمندی های مردم در زمینه آب، برق و دیگر امور نیز هستند.

شهردار سیاه منصور افزود: برهمین اساس باید استانداری و سازمان همیاری شهرداری های وزارت کشور حمایت های بیشتری به شهرداری های تازه تاسیس کنند.

وی با قدردانی از مشارکت و همراهی مردم شهرسیاه منصور با شهرداری گفت: مردم بدون چشم داشت مالی در زمینه تعریض کوچه و خیابان های این شهر همکاری دارند.

شهرسیاه منصور با حدود  10 هزار نفر جمعیت در 6 کیلومتری شرقی مرکز دزفول واقع شده است. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار