اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان
مدیریت فرهنگی و هنری موزه در اختیار ماست و تغییر کاربری در آن صورت نمی‌گیرد. ما تعهد گرفته‌ایم که هیچ فعالیت دیگری غیر از فعالیت موزه‌ای در آن مکان انجام نشود
همایون قنواتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: واگذاری موزه از قبل اطلاع‌رسانی شده و واگذاری صرفا در جهت مدیریت موزه است و سیاست‌گذاری و اجرای برنامه‌ها با هنرمندان است. فعالیت‌های موزه با هماهنگی هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی و کسانی که در این حوزه فعال هستند اتفاق می‌افتد.

وی افزود: این جزو تعهدات پیمانکار است و طی قرارداد منعقد شده پیمانکار موظف است هویت هنری موزه را حفظ کند. پیمانکار هم‌اکنون مدیریت را قبول می‌کند و نظارت ارشاد ادامه دارد و هویت هنری موزه حفظ خواهد شد.

قنواتی با بیان این که واگذاری موزه هنرهای معاصر اهواز به بخش خصوصی با هدف ارایه خدمات بهتر است توضیح داد: واگذاری موزه به بخش خصوصی براساس قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های موجود انجام می‌شود و هر کجا که پیمانکار خطا کرد و براساس آیین‌نامه رفتار نشد قطع به یقین قرارداد را لغو می‌کنیم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

همایون قنواتی درباره واگذاری مراکز فرهنگی هنری به بخش خصوصی گفت: واگذاری مراکز فرهنگی هنری به بخش خصوصی دستور دولت است و این اتفاق برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در حوزه فرهنگ است. دولت زیربناها و زیرساخت‌های فرهنگی را فراهم می‌کند و در اختیار بخش‌های خصوصی قرار می‌دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار