اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
امام جمعه شهرستان هندیجان
امام جمعه شهرستان هندیجان در دیدار مسئولین با وی که در دفتر امام جمعه برگزارشد گفت: ویژگی های مسئول مطلوب در جامعه اسلامی تخصص، تعهد ،حافظ ،امانتدار، توانا، مدیر، مدبر، دلسوز، فداکار ، ایثارگر، تلاشگر ، سخت کوش  و انتقاد پذیر برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور در ادامه افزود: مسئولین و مدیران باید دارای عشق، علاقه و اراده برای کار کردن برای مردم، انتقاد پذیر،عدم تاثیرگذاری محیط بر خلوص در کار،اعتقاد به کار در جهاد مسئول باید کارش جهادی باشد، خدمت به خلق وظیفه خود بداند، عدم تاثیر گذاری عشق بر اعتقاد در کار ،هدف کار و خدمت باشد نه گزارش ، هدف پی باشد نه دیوار، دیوار بدون پی می ریزد ولی پی بدون دیوار پا برجاست، مسئولین مردم را سرکار نگذارند ، یعنی اگر کاری را نمی توانند انجام دهند ارباب رجوع را سرکار نگذارند، کار برای خدا باشد اگر برای خدا نباشد نابود می شود.

شمیل پور در بحث انتقاد پذیری مسئولین بیان کرد: اگر خبرنگاری مطلبی نوشت یا انتقادی کرد نباید علیه وی موضع گرفته شود و نباید  بدنبال تخریب خبرنگار بود باید پاسخگوی رسانه ها باشید.
فرماندار هندیجان در این جلسه گفت: از امام جمعه شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.یکی از اقدامات مهم امام جمعه برگزاری همایش سران و بزرگان  طوایف و عشایر بود که بسیار تاثیر گذار و لازم بود که بدعت های دین در آنجا مطرح شد.

احمد جعفری نسب افزود: بخاطر همین همایش با برکت با حضور سران عشایر این بدعت ها برچیده شد که جای تقدیر و تشکر دارد و همچنین پیگیری کارهای فرهنگی که وی انجام داده است بسیار مفید ثمر بخش بوده است.
صادقی هندیجان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار