اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خوزستان خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: 71 شهرک صنعتی در استان در حال تولید و فعالیت هستند.

اخلاق محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان بر حسب وظیفه و زیرساخت‌های لازم در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری، سرمایه گذاری لازم را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: در بخش سخت افزاری زیرساخت‌های لازم شامل آب، برق، گاز، تلفن و دیگر امکاناتی که یک واحد صنعتی برای استقرار و تولید به آنها نیاز دارد، مهیا می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر 71 شهرک صنعتی مصوب فعال بوده و آماده واگذاری کارگاه و زمین به متقاضیان در این شهرک‌ها هستیم.

وی افزود: در شهرستان رامهرمز یک شهرک و دو ناحیه صنعتی داریم که جمعا 103 هکتار وسعت دارند و شهرک فعلی 50 هکتار بوده که در حال حاضر 39 قرارداد واگذاری موجود است.

محمدیان همچنین گفت: در شهرک صنعتی رامهرمز تاکنون 2 میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه گذاری شده و هیچگونه نگرانی از بابت واگذاری به متقاضیان نداریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف دیگری که بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی گذاشته شده بحث ایجاد شهرک‌های صنفی و صنوف مزاحم درون شهرهاست که در این زمینه نیز برنامه‌هایی در دست اجرا قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در پایان گفت: اگر زمین‌هایی در محدوده شهری و یا در حریم شهرها در اختیارمان قرار دهند برای توسعه و رشد این صنوف که جزو واحدهای تولیدی خرد محسوب می‌شوند، اقدام به احداث کارگاه‌های متوسط و بزرگ خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار