اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
اردوی فرهنگی تفریحی خانواده حوزویان با همت معاونت خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، این اردو از تاریخ 1394.05.04 با حضور خانواده طلاب و روحانیون محترم از استان‌خوزستان در اردوگاه ابوذر شهر همدان برگزار شد.

از مهمترین برنامه‌های اجرا شده در این اردوها برگزاری کلاس‌های افزایش مهارت‌های زندگی و مشاوره‌های خصوصی توسط اساتید و مشاورین مجرب حوزه بود که به صورت جداگانه برای طلاب و خانواده‌ها برگزار شد و خانواده‌ها می‌توانستند علاوه بر استفاده از یک محیط تفریحی و شاد در این اردوگاه از مشاوره‌های خصوصی اساتید مجرب حوزه نیز بهره‌مند شوند که بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

ایجاد یک فضای شاد و مفرح به همراه برنامه‌های تفریحی متنوع در کنار کلاس‌های مهارت افزا‌یی از مهمترین اهداف مرکز خدمات از برگزاری این اردوها است. برگزاری مسابقات طناب‌کشی بین طلاب و فرزندان پسر، تیراندازی، دارت، فوتبال، کتابخوانی ویژه همسران طلاب و خاطره نویسی به همراه اهدای جوایز ارزنده و نفیس، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و آب نمای موزیکال این باغ موزه، موزه تاریخ طبیعت، آرامگاه ابن‌سینا، گنج‌نامه و غار علی‌صدر از دیگر بخش‌های اردوی فرهنگی تفریحی همدان بود.

حجت الاسلام و المسلمین کلاه کج مدیرکل مرکز خدمات بیان کرد: یکی از خلأهایی که تاکنون در حوزه علمیه وجود داشته بحث خانواده بوده است و حوزه تاکنون برای فرزندان و همسران طلاب و روحانیون هیچ برنامه‌ای نداشته است.

ایشان ابراز داشت: پس از شکل‌گیری و تشکیل شورای فرهنگی حوزه‌های علمیه و با برگزاری جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم که حوزه دارای این خلأ بزرگ است و بحث خانواده متصدی ندارد و خانواده‌های روحانیون مظلوم هستند.

مدیرکل مرکز خدمات ادامه داد: با تفاهم‌نامه‌ای که بین مرکز خدمات و مرکز مدیریت نوشته شد مقرر گردید که امور خانواده طلاب به مرکز خدمات و امور مربوط به طلاب به مرکز مدیریت واگذار شود.

ایشان اظهار کرد: تحکیم و تعالی خانواده شعار مرکزخدمات حوزه است و تمام برنامه‌های این مرکزمعطوف به این دو شعار است یعنی تمام برنامه‌های مرکزخدمات حوزه باید در قالب رسیدن به این دو شعار کلیدی در بحث خانواده باشد.

حجت الاسلام و المسلمین کلاه کج با اشاره به خدمات ارائه شده در مرکز خدمات افزود: در این مرکزیک رویکرد عقلانی هزینه فایده حاکم شده است و فقط به کسانی خدمت می‌رسانیم که بتواند اهداف و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) را جامه عمل بپوشاند و در همین راستا این اردوها تنها ویژه خانواده‌های بالای پنج نفر و طلاب و روحانیون استان‌ محروم خوزستان برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار