اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان:
شمسایی آبرسانی به همه شبکه‌های آبیاری خوزستان را از وظایف سازمان آب و برق استان برشمرد و افزود: در این زمان به جز شهرهای جنوب شرق خوزستان، سایر مناطق تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار گرفته‌اند.
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: هم اکنون ۴۲۰ هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در استان خوزستان در آستانه بهره برداری است.

محمد رضا شمسایی  در نشست استاندار با اصحاب رسانه عنوان کرد: در این زمان ۴۲۰ هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در استان در مرحله بهره برداری قرار گرفته و ۸۵ هزار هکتار دیگر نیز در دست اجرا است.

وی آبرسانی به همه شبکه‌های آبیاری خوزستان را از وظایف سازمان آب و برق استان برشمرد و افزود: در این زمان به جز شهرهای جنوب شرق خوزستان، سایر مناطق تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار گرفته‌اند.

شمسایی با بیان اینکه اعتبار داخلی این سازمان در سال جاری ۴۰۰ میلیارد تومان است، عنوان کرد: کل موافقت نامه‌های این شرکت با سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال جاری، ۲۴ هزار میلیارد تومان بوده که تا کنون چهار هزار میلیارد آن هزینه شده است.

مهران علم الهدی، معاون حقوقی سازمان آب و برق خوزستان نیز با حضور در این مراسم عنوان کرد: مجموع اعتبارات هزینه شده به منظور خرید داخلی و خارجی این سازمان از ابتدای سال گذشته تا کنون ۴۳۴ میلیارد تومان است.

وی افزود: از مجموع کل خرید داخلی حدود ۵۹ درصد آن از درون استان صورت گرفته است.

علم الهدی با اشاره به نبود برخی تجهیزات تخصصی مورد نیاز این سازمان در استان تصریح کرد: به عنوان مثال برای احداث تاسیسات طرح ۵۵۰ هزار هکتاری توسعه کشاورزی خوزستان، نیازمند لوله‌هایی با قطر هزار هستیم که در این زمان این لوله در استان تولید نمی‌شود.

وی تصریح کرد: برخی تولیدات استانی از استانداردهای لازم برخوردار نیستند که این مسئله در زمینه تابلوهای برقی به وضوح احساس می‌شود.

معاون حقوقی سازمان آب و برق خوزستان گفت: تمام قراردادهای بیمه‌ای این شرکت در سال جاری با نمایندگی استانی بیمه البرز منعقد شده است. در همین راستا به طور متوسط ماهانه ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار به شرکت‌های بیمه‌ای تزریق شده است.
مرجع / مـهـر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار