اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۳۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
مسعود کنعانی، فعال اجتماعی و محیط زیست خوزستان با تاکید بر مشکلات متعدد زیست محیطی استان خوزستان خواستار حمایت بیشتر دولت از دکتر مقتدایی استاندار خوزستان شد.

وی گفت:یافتن و اجرای راهکارهای برون رفت از معضلات متعدد و در هم پیچیده خوزستان فقط در سایه همکاری و همدلی همه اقشار و اطیاف و تجمیع پتانسیلهای موجود در استان امکان پذیر می باشد

کنعانی همچنین اضافه کرد:استاندار فعلی تا حدودی در زمینه بستر سازی برای انجام کارهای شایسته و درخور مردم زجرکشیده خوزستان ،موفق عمل نموده و توانسته است نیروهای مختلف را باهدف کار برای توسعه و ترقی استان به زیر یک چتر گردهم آورد که همتایان قبلی او در این زمینه موفق نبودند.

این فعال محیط زیست اضافه کرد:حقیقتا اگر مواجه با این فاجعه زیست محیطی و پیامدهای تکان دهنده آن نمی شدیم ایشان در مقایسه با سایر همکارانش در دولت ،بیشتر به عنوان یک استاندار استاندارد قابل طرح است.

اما حجم وسیع معضلات محیط زیست ، کاهش شدید منابع آبی و انبوه متراکم مشکلات اقتصادی و اجتماعی در این استان نیازمند عزمی ملی و اراده ایی مافوق اختیارات وامکانات در دست وی می باشد.

 امیدواریم دولت محترم نیز ظرفیتهای وی را غنیمت شمرده و در جهت رفع مشکلات روزافزون و همچنین ،کاهش فاصله عقب ماندگی فاحش خوزستان از قطار توسعه در ابعاد مختلف آن، بهره گیری نماید.

مسعود کنعانی ضمن تاکید بر وجود برخی انتقادها از عملکردمقتدایی اعلام داشت:البته فقط دیکته ننوشته غلط ندارد و مجموع شرايط بايد سنجيده شود.اتفاقا یکی از منتقدان ایشان بنده هستم که معتقدم در موضوع انتقالهای آب ازکارون وکرخه، آلودگیهای آب و هوای اغلب شهرهای خوزستان ، برخورد با عوامل مخرب طبیعت  که باعث تغییر در اکوسیستم منطقه و نابودی تالاب ها شده اند وهمچنین دربحث سلامت روانی وکاهش نرخ بالای بیکاری در استان، ایشان می توانستند  بهتر عمل نمایند  .

ضمن اينكه، تمرکز توان و انرژی و هدررفت زمان به علت پرداختن به اموری که جز اولویت های ضروری و مهم مردم  نیست را می توان از نقاط خاکستری مدیریت نماینده عالی دولت درخوزستان بشمار آورد.

وی ادامه داد:البته در این خصوص به یک نکته مهم ،باید توجه داشت و آن هم اندازه اختیارات ،قدرت مانور ومیزان تسلط یک استانداربر منابع و ظرفیتهای بالقوه و بالفعل استانی با ویژگیهای منحصربفرد خوزستان می باشد. 

کنعانی در خاتمه افزود:اتحاد و همبستگی دلها و اعتماد به فرزندان این آب و خاک، افق روشن تری از آینده را به همه ما نوید خواهد داد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
یارعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
comment
0
0
comment سلام ، این را هیچ وقت فراموش نکنیم که دکتر مقتدای استاندار است نه بیشتر پس باید به اندازه یه استاندار توقع داشت، کدام استاندار به اندازه دکتر مقتدای به خوزستان خدمت کرد و پاک بود
comment
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
comment
0
0
comment در اینکه دولت باید قدر استاندار خوزستان را بداند حق با آقای کنعانی است.چون واقعا ایشون دارن تمام تلاش خودشان رو می کنند و روحیه مردمی خوبی دارند.کاش همه منتقدان انصاف جناب کنعانی رو داشتند که ضمن انتقاد به نقاط قوت هم اشاره میکنن و راهکار هم پیشنهاد می دهند..احسنت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار