اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶
در آخرین روز از هفته دولت ساختمان جدید مرکز ترک اعتیاد دولتی شهرستان کارون به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، یکشنبه 8 شهریور و در هفتمین و آخرین روز از هفته دولت ساختمان جدید مرکز ترک اعتیاد دولتی شهرستان کارون با حضور دکتر شکرالله سلمان زاده معاون بهداشت، دکتر رمضان احدی قائم مقام معاون درمان دانشگاه و جمعی از مسئولین محلی در شبکه بهداشت و درمان کارون، در زمینی به مساحت 330 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 260 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
 
دکتر سلمان زاده در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز اظهار داشت: مرکز ترک اعتیاد(mmt) دولتی شهرستان کارون در راستای کاهش آسیب های مواد مخدر و با هدف به حداقل رساندن مصرف اعتیاد راه اندازی شده است.

سلمان زاده ادامه داد: برخی از افراد به دلایل متعددی قادر به ترک اعتیاد نیستند که در جهت کاهش آسیب بر این افراد و خانواده های آنها، درصورت مراجعه افراد طرح جایگزینی مواد مخدر با متادون برای آنها اجرا میشود.

رئیس مرکز بهداشت استان افزود: مرکز ترک اعتیاد بیمارستان سینا، بعد از مراکز ترک اعتیاد مستقر در بیمارستان امام خمینی(ره) و بیمارستان طالقانی، سومین مرکز ترک اعتیاد دولتی این منطقه است که کلیه خدمات را با تعرفه دولتی به مراجعه کنندگان ارائه میکند.

سلمان زاده در پایان با اشاره به اینکه در ساخت این مرکز تمام استانداردهای لازم رعایت شده است، گفت: همچنین در این مرکز آموزشها و دوره های لازم برای پزشکانی که تمایل به راه اندازی مراکز ترک اعتیاد خصوصی را دارند، ارائه میشود.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار