اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲
برگزاری نشست خبری سرپرست مراکز بهداشتی درمانی دهدز به مناسبت هفته دولت

به‌مناسبت هفته دولت، نشست خبری باحضور سعیدی رئیس مراکز بهداشتی درمانی دهدز و پرسنل این مراکز در ساختمان مرکز بهداشت دهدز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، رئیس مراکز بهداشتی درمانی دهدز در خصوص وضعیت پروژه مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی دهدز درجه۱ (بستر درمان) اظهار کرد: از سال ۸۸ کلنگ احداث واحد درمان بستر به زمین زده شد و مدت پیمان آن ۱۸‌ماهه بوده که بنا به دلایلی از جمله مشکلات مالی پیمانکار و بعضاً معارضات ایجاد شده در خصوص زمین، وقفه افتاد که خوشبختانه پس از مرتفع شدن این مشکلات این پروژه پس از ۶سال آماده افتتاح است.

سعیدی در ادامه با بیان اینکه پزشکی یک شغل نیست و از قداست بالایی برخوردار است گفت: توجه پزشک صرفاً جهت نجات جان یک مخلوق است و هیچ مقوله ای نمی‌تواند جایگزین این قداست شود، ما باید قدردان زحمات جامعه پزشکی باشیم و نباید اجازه دهیم که خدشه ای به جایگاه پزشک وارد شود.

وی در خصوص روابط صحیح پزشک و بیمار اظهار داشت: روابط پزشک و بیمار باید رابطه‌ای حسنه و دوسویه باشند، و با این رفتار است که مشاوره و درمان به خوبی صورت می گیرد.

سعیدی در پایان به مشکلات آب آشامیدنی بخش دهدز اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۵۰درصد آب روستاهای دهدز بصورت خودگردان اداره می‌شود و متولی ندارند، لازم است که این وضعیت ساماندهی شود و همچنین سیستم شبکه های آبرسانی غالباً عمر بالایی دارند و مستلزم طراحی سیستم شبکه های آبرسانی بر اساساً نظام مهندسی می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار