اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
دکتر اسماعیل ایدنی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درصدد رعایت و گسترش عدالت در سلامت در استان خوزستان است

بخش دیالیز مرکز درمان بستر شهرستان هفتکل با حضور رئیس دانشگاه و با اعتباری بالغ بر 5میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، به مناسبت هفته دولت، بخش دیالیز مرکز درمان بستر شهرستان هفتکل با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه، دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه، مهندس بیرانوند فرماندار هفتکل، امام جمعه، مدیر شبکه بهداشت و جمعی از مسئولین محلی افتتاح شد.

دکتر اسماعیل ایدنی در این مراسم ، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: با توجه به بعد مسافت با مرکز استان، وجود یک مرکز دیالیز در شهرستان هفتکل ضروری بود تا 26 بیمار دیالیزی این شهرستان روزانه به مرکز استان جهت دیالیز مسافرت نکنند و به همین جهت، به مناسبت هفته دولت بخش دیالیز مرکز درمان بستر شهرستان هفتکل با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال افتتاح و راه اندازی شد.

ایدنی از تلاش دانشگاه برای ایجاد امکانات در مناطق محروم خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز در صدد رعایت و گسترش عدالت در سلامت در استان بوده و افتتاح بخش دیالیز شهرستان نیر در این راستا می باشد.

رئیس دانشگاه در پایان گفت: در حال حاضر این بخش دارای  چهار تخت و چهار دستگاه دیالیز پیشرفته می باشد و از این پس بیمارانی که نیاز به دیالیز دارند میتوانند در این مرکز  دیالیز شوند.

گفتنی است تا پیش از این بیماران دیالیزی شهرستان هفتکل برای دریاقت خدمات روزانه به اهواز، مسجدسلیمان و یا رامهرمز مراجعه میکردند










نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار