اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
محمدعبیاوی شهردار کوت عبدالله:
شوشان: در سال جاری 34 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به شهرداری کوت عبدالله اختصاص یافته است که 90 درصد این اعتبار باید صرف تکمیل پارک ساحلی، جاده ساحلی و آب خام شود.
مهندس محمد عبیاوی شهردار کوت عبدالله در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: کوت عبدالله و یا بهتر بگویم شهرستان کارون در شرایطی از اهواز جدا شد که بزرگترین جمعیت حاشیه نشین و مشکلاتی از قبیل نبود سیستم فاضلاب و آب شرب مناسب را برای ما به ارمغان گذاشت.

وی ادامه داد: بعد از گذشت 2 سال از شهر شدن شهرستان کارون و تاسیس شهرداری کوت عبدالله هنوز راه حلی برای رفع مشکلات فاضلاب پیدا نشده و شهرداری هم قطعا نمی تواند با توجه به کمبود اعتبارات این پروژه را به سرانجام برساند و قطعا برای تکمیل این پروژه نیاز به اعتبارات ملی و استانی است.

عبیاوی بیان داشت: شهرداری کوت عبدالله در بدو شروع به کار خود چند پروژه عمرانی بزرگ را تعریف کرد که این پروژه ها بسیار تاثیرگذار در زمینه عمرانی و چرخه اقتصادی شهر می باشند و خدا را شاکریم که تا بهمن ماه 2 مورد از این پروژه ها را به اتمام می رسانیم.

شهردار کوت عبدالله تصریح کرد: اما مشکلات شهر فراوان هستند و نباید از آنها غافل بود، یکی از مهمترین مشکلات کوت عبدالله نبود طرح جامع است که در حال بررسی این طرح و تکمیل آن هستیم و تا پایان سال این مهم به اتمام می رسد و سال آینده طرح تفضیلی هم وارد فاز اجرایی می شود.

وی گفت: طرح دیگری که در شهر مشغول فعالیت است و از اولویت های ما به شمار می رود موضوع آب خام جهت آبیاری فضای سبز با توجه به مشکلات موجود آب شرب است، از این رو اگر خواسته باشیم فضای سبز با نشاطی در شهر داشته باشیم نیازمند 15 میلیارد اعتبار بودیم که با تامین این رقم تا پایان بهمن ماه این مهم به نتیجه می رسد و به صورت کامل و صد در صد می توانیم تمام فضای سبز شهر را با آب خام آبیاری کنیم و تنها شهری در استان باشیم که به این مهم مجهز هستیم.

عبیاوی اظهار داشت: از جمله کارهای دیگری که در شهر مد نظر بوده رسیدگی به ورزش جوانان است و در همین راستا چند زمین چمن مصنوعی را احداث و چند مورد دیگر را هم در دستور کار قرار داده ایم و انشاء الله در 6 ماه دوم سال به نتیجه خواهند رسید و اگر پروژه های تعریف شده و شروع شده در شهر تکمیل شوند در زمینه زیرساخت های جاده ایی و دسترسی کوت عبدالله در اینده مشکلی نخواهد داشت و قطعا بعد از اتمام این پروژه ها به مسئله زیباسازی و احداث پارک های محله ای خواهیم پرداخت.

شهردار کوت عبدالله در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: متاسفانه اعتبارات استان نسبت به سال های گذشته با کاهش 37 تا 43 درصدی روبه رو بوده است و شهرداری ها هم از این قضیه رنج می برند ولی باید علیرغم کاهش اعتبارات همان مقدار تخصیص یافته را هم مدیریت کنیم و بتوانیم پروژه ها را در موعد مقرر تحویل دهیم، از این رو 90 درصد اعتباراتی که به ما اختصاص داده می شود در راستای تکمیل پروژه های نیمه کاره می باشد.

وی در پایان گفت: انشاء الله با همت عزیزان شهرداری و شورای شهر بتوانیم 2 پروژه بزرگ پارک ساحلی و آب خام را تا بهمن ماه به بهره برداری برسانیم و همچنین در اسرع وقت و با تامین اعتبارات پروژه جاده ساحلی را هم به نتیجه برسانیم. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار