اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان گفت: رای شورای حل اختلاف استان مبنی بر انحلال شورای اسلامی شهر خرمشهر، سه‌شنبه آینده در شورای حل اختلاف مرکز مطرح و تصمیم‌گیری نهایی درباره آن انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا پیمان کاظمی‌نژاد در سومین جلسه دولت پاسخگو و اصحاب رسانه که شب گذشته در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شورای حل اختلاف استان شورای اسلامی شهر خرمشهر را بر اساس ماده 81 قانون و به دلیل انجام ندادن وظیفه منحل اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: رای استان درباره پرونده شورای اسلامی شهر خرمشهر باید در جلسه شورای حل اختلاف مرکز در وزارت کشور نیز تایید شود تا قابلیت اجرا داشته باشد.

کاظمی‌نژاد تاکید کرد: در صورت تایید رای شورای حل اختلاف استان و انحلال شورای اسلامی شهر خرمشهر، استاندار خوزستان جانشین شورای شهر خرمشهر شده و شهردار این شهر را منصوب خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به پرونده‌هایی که درباره شوراهای اسلامی شهرها در شورای حل اختلاف خوزستان مطرح است، اضافه کرد: این پرونده‌ها معمولا درباره محل سکونت اعضا و غیبت‌های آنها طرح شده است.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان با اشاره به سلب عضویت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شادگان توسط شورای حل اختلاف خوزستان، اظهار کرد: سلب عضویت این عضو به دلیل غیبت‌های غیرموجه بوده اما اخیرا وی اسنادی مبنی بر موجه بودن غیبت‌ها و بیماری ارائه کرده است که در جلسه آینده شورای حل اختلاف استان به این مساله رسیدگی می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ شورای حل اختلاف استان خوزستان اول مهر 94 پس از گذشت نزدیک به یک ماه مهلت به اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر مبنی بر حل اختلافات و تشکیل جلسه برای تعیین شهردار، به دلیل تمکین نکردن اعضای این شورا و تعطیلی چندین ماهه نشست اعضا، به انحلال شورای شهر خرمشهر رای داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار