اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۵۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۷
علی عماد:
معاون پیشین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استاندار خوزستان: افتخارم این است که در این مدت 19ماه با استانداری (مقتدایی) کارکرده ام که استاد واقعی ام بود. شخصیتی شجاع و صادق و بی ریا ، شفاف و دلسوز، اعتقاد به دانایی محوری و توسعه پایدار استان است.
علی عماد معاون پیشین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری خوزستان در جلسه شورای اداری استان خوزستان که به منظور تودیع و معارفه معاونت پیشین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری خوزستان برگزار شده بود با سخنانی ضمن افتخار دانستن قبول مسئولیت در دولت تدبیر و امید گفت: افتخارم در این است که در دولتی مشغول بکار شدم که با رای واقعی مردم انتخاب شد. افتخارم در این است که در دولتی کار کردم که اعتقاد به رای و نظر مردم دارد. 

معاون پیشین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری خوزستان بیان داشت: افتخارم در این است که با دولتی کار می کنم که به حقوق شهروندی معتقد است. افتخارم در این است که با دولتی کار می کنم که معتقد به تحزب و تکثر فکر و عقیده است.

عماد ادامه داد: افتخارم در این است که در دولتی هستم که آزادی فردی و اجتماعی را ارج می نهد و خواهان فضای باز سیاسی برای تمامی سلائق و عقیده هاست.افتخارم در این است که با دولتی کار کرده ام که حقوق مخالف را محترم می شمارد و منتقد را برای نقد دولت تحمل می کند.

معاون پیشین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری خوزستان گفت: افتخارم در این است که با دولتی کار می کنم که در شرایط بد اقتصادی توانسته با کاهش یک سوم تولید نفت و کاهش یک سومی قیمت آن کشور ر از شرایط بحران اقتصادی نجات و تورم را مهار و کاهش دهد.

عماد گفت: افتخارم در این است که در دولتی هستم که امید را به مردم هدیه و شادابی را جایگزین دلهره و یاس نمود.

 معاونت ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان در سال 1392 ادامه داد: افتخارم در این است که دولت تدبیر و امید کشور را از بی برنامگی و برنامه مدرای هدایت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی را احیا نمود. 

معاون پیشین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری خوزستان تصریح کرد: افتخارم در این است که با همه تنگناها دولت اعتباری معادل 1/5میلیون دلار به طرح 550 هزار هکتاری اختصاص داد. 

عماد گفت:افتخارم در این است که دولت تدبیر و امید ابرقدرت های زورگو  را با زبان دیپلماسی به پای میز مذاکره کشاند و منافع ملی را بر مصالح جناحی، باندی و حزبی ترجیح می دهد و اساس حفظ منافع ملی و حقوقی عامه مردم است.

معاون پیشین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری خوزستان یادآور شد:دولت تدبیر و امید اخلاق درآویخته و در مقابل هجمه های تعداد قلیلی تندرو ، بداخلاق ، اخلاق را سرلوحه کارش قرار داده است. افتخارم در این است که دولتی سرکار است که گفتمان دیپلماسی اثربخش را جایگزین هیاهو و جنجال نموده است. 

معاونت ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان در سال 1392 بیان داشت: افتخارم در این است که با رییس جمهوری  کار کرده ام که قانون مدار ، اخلاق گرا ، باتدبیر و مردمی است. دین را ابزار رسیدن به هدف قرار نداده و دولت را تقدیس نمیداند .

عماد ادامه داد: این دولت همراه و هماهنگ با مقام معظم رهبری است و هیچگاه از این جایگاه رفیع برای مقاصد سیاسی خود استفاده ننموده است. 

معاون پیشین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری خوزستان گفت: افتخار بالاترم این است که در این مدت 19ماه با استانداری (مقتدایی)  کارکرده ام که استاد واقعی ام بود. شخصیتی شجاع و صادق و بی ریا  ، شفاف و دلسوز، اعتقاد به دانایی محوری و توسعه پایدار استان است.در موضع گیری هایش صریح و هدفمند عمل کرده است. علاقمند به هدفگذاری درازمدت برای توسعه استان است 




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
comment
0
0
comment کارت درسته حاج علی انشاالله راهی که در پیش گرفتی موفق باشی ودر بهارستان از استانمان دفاع کنی
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
comment
0
0
comment خدا پشت پناهت مردمیترین معاون استاندار
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
comment
0
0
comment شوشان،چرا مطالبی که ذکر شد چاپ نمیکنی؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
comment
0
0
comment شوشان،چرا مطالبی که ذکر شد چاپ نمیکنی؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
comment
0
0
comment این دولت خوب شروع کرد ولی واقعیت را باید پذیرفت که نتوانست خوب هم ادامه دهد. کاش از امیدواری مردم بهره میبرد و به امیدوار کردن اصلاح طلبان رادیکال رو نمی آورد. همه اذعان دارند که این دولت هم مثل دو دولت قبل رو به بگم بگم و آمار و ارقام... آورده که مطمئنا اگر به همین روال پیش برود بازی را در همین دور اول ولاگذار میکند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار