اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۲۱۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵

توزیع بنزین یورو ٤ در شهر اهواز ازامروز( دوشنبه ١٠ آبانماه) آغاز شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز به خبرنگار شانا، گفت: توزیع این فرآورده نفتی از ساعتی پیش با توزیع ٥٠٠ هزار لیتر در نقاط مرکز شهر آغاز شده است.

عبدالصاحب شمخانی افزود: هم اکنون پنج جایگاه سوخت اهواز توزیع کننده بنزین یورو ٤ هستند و با دریافت هرچه بیشتر آن، مقادیر توزیع آن نیز در جایگاههای این کلانشهر (اهواز) افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: بنزین یورو ٤ که از امروز عرضه آن در شهر اهواز آغاز شده است، از طریق پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند تامین می شود.

به گفته شمخانی تصریح کرد: با افزایش میزان دریافتی بنزین یورو ٤ از این پالایشگاه، انتظار می رود گستره توزیع آن به حومه شهر اهواز نیز برسد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز با قدردانی از تلاش مسئولان وزارت نفت و پیگیریهای سازمان محیط زیست،ورود بنزین یورو ٤ را به شهر اهواز  گامی مهم در بهبود محیط زیست خواند.

به گزارش شانا، توزیع بنزین یورو ٤ در کلانشهرها با هدف سالمسازی هوا از جمله اهداف کلان وزارت نفت است که بر آن تاکید دارد.

با توجه به تلاش مستمر برای توزیع این فرآورده نفتی پاک، پیشتر نیز شهرهای تهران،کرج، اصفهان، اراک، مشهد، تبریز و به تازگی شیراز، زیرپوشش توزیع بنزین یورو ٤ قرار گرفته بودند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
comment
0
1
comment چه عجب! حتما لازم بود چندین نفر در بیمارستان بستری شوند تا بنزین یورو ۴ به اهواز هم برسد. ضمنا همچنان بنزین سوپر در اهواز نایاب است شاید سال بعد و تنگی نفس بعدی کار ساز باشد!
comment
راننده برون شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
comment
0
0
comment لطفا نمونه بنزین یورو ۴اراک وقم وتهران را با این نمونه که دراهواز موجوده در آزمایشگاه کنترل کیفیت کنید وخودتان متوجه میشوید .......
comment
راننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
comment
0
0
comment آفرین به استاندار محترم خوزستان خدا خود وخانواده اش را حفظ کند.
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
comment
0
0
comment این هم از. غیرت. وشهامت فرزند خوزستان یا. استاندار خوزستان مرد میدان مقتدایی یک برگ زرین دیگر درود به شرفت .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار