اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
شامگاه جمعه ۱۵آبان ۹۴، در بیمارستان گلستان اهواز، عمل اهداء عضو از یک مرد ۴۴ساله اهوازی با موفقیت انجام شد
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز، دکتر امین بحرینی رئیس دفتر فراهم آوری و هماهنگی پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام خبر ایثار خانواده ای دیگر جهت اهداء عضو به بیماران نیازمند گفت: مرد ۴۴ساله ای در روز جمعه پس از خونریزی شدید مغزی به این مرکز مراجعه منتقل شده بود که علیرغم تلاش های زیاد پزشکان و کادر درمان بیمارستان گلستان، متاسفانه دچار مرگ مغزی شد.

وی افزود: متعاقب تایید مرگ مغزی توسط پزشکان گروههای مختلف، با توجه به اینکه بیماران بسیاری هم اکنون در بیمارستان های مختلف در انتظار دریافت عضو بسر می برند، رایزنی با خانواده وی جهت انجام عمل اهداء عضو آغاز شد.

بحرینی ضمن تقدیر از خانواده این اهدا کننده، گفت: خانواده "زنده یاد ایّاد اسلامی نژاد" اگر چه هنوز فقدان وی را باور نداشتند اما در این شرایط دشوار و با در نظر داشتن اجری که این عمل خداپسندانه می تواند داشته باشد و کمک بزرگی که بدین وسیله به بیماران نیازمند عضو می توان نمود، به اهدای عضو رضایت دادند.

مدیر دفتر فراهم آوری و هماهنگی پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: کبد این بیمار پس از خروج از بدن وی، جهت پیوند به یک بیمار نارسایی کبد، فوراً به بیمارستان شهید نمازی شهر شیراز فرستاده شد.

وی گفت: ما قصد داشتیم تا کلیه های این فرد را برای دو بیمار مبتلا به نارسایی کلیه برداریم که متأسفانه به دلیل افزایش بیش از حد فاکتور کراتینین در خون وی، این امر انجام نشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار