اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۴۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۴
شمخانی بیان داشت:من تا زمانی که در مسئولیت معاونت خدمات شهری هستم با قدرت به کارخود ادامه میدهم وتا روز آخر مسئولیت به وظایف خود عمل خواهم کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در گفتگو با شوشان گفت:معتقدم شایعه تغییر خود از مسئولیت به من ارتباطی پیدا نمی کند.در این خصوص شهردار اهواز تصمیم گیرنده است.

 شمخانی توضیح داد:در نهاد شهرداری اهواز مدیران زیرمجموعه تابع تصمیمات و نظرات شهردار اهواز می باشند.مانند هر دستگاه اجرایی دیگری که مدیران زیرمجموعه آن دستگاه تحت امر عالیترین مقام آن نهاد هستند.


معاون خدمات شهرداری اهواز ادامه داد:اعتقاد دارم شهردار اهواز بسیار مدیر توانمندو باذکاوتی ست که اتفاقا در حوزه تغییرات و انتصابات همیشه ثابت کرده است تصمیمات صحیح و منطقی اتخاذ می کند.

 شمخانی ادامه داد:چنانچه شهردار اهواز تشخیص داده است مهندس شفیع پور مسئولیت معاونت خدمات شهری را بر عهده بگیرد بنده از این انتصاب حمایت می کنم. 

معاون خدمات شهرداری اهواز تصریح کرد:در این خصوص جای هیچگونه نگرانی نیست.عزل و نصب مدیران شهرداری در حیطه اختیارات شهردار اهواز است و کسی حق دخالت ندارد.

شمخانی بیان داشت:من تا زمانی که در مسئولیت معاونت خدمات شهری هستم با قدرت به کارخود ادامه میدهم و تا روز اخر مسئولیت خود به وظایف خود عمل خواهم کرد.

 معاون خدمات شهرداری اهواز در پایان گفت:مسئولیت درنظام مقدس جمهوری اسلامی معامله با خداوند است.من با رغبت تمام و تا لحظه  آخر به وظایف خود با تمام توان عمل کرده و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نمی کنم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
comment
8
7
comment سلام
آقای شمخانی خواهش میکنم یک سر به خیابان نادری بزنید وقضاوت کنید کدام کلانشهر که نه کدام شهر نیز با این معضل دستفروشی روبروست؟این نماد شهری حاصل دستکار کدام مسئول است؟دیدن اصفهان و یا شیراز نیاز نیست همین شهرستان دزفول را الگو قراردهید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار