اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
آیت اله موسوی جزایری:
امام جمعه اهواز با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دیپلماسی فعالی دارد افزود: سران کشورهای حاضر در این اجلاس ضمن استقبال زیاد از این اجلاس همگی خواستار دیدار با رهبری بوده اند.
 امام جمعه اهواز گفت: ایران متمایل به دوستی با همه کشورهای دینا است اما در مقابل کشورهای زورگو و منافق به تکلیف شرعی خود عمل می کند.

به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به برگزاری سومین اجلاس سراسری کشورهای صادر کننده گاز، اظهار کرد: این اجلاس که با حضور 17 کشور و بزرگترین صادرکنندگان گاز به میزبانی ایران برگزار شده بود می تواند نقش سازنده ای در ایران داشته باشد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دیپلماسی فعالی دارد افزود: سران کشورهای حاضر در این اجلاس ضمن استقبال زیاد از این اجلاس همگی خواستار دیدار با رهبری بوده اند.

موسوی جزایری همچنین با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با رئیس جمهوری روسیه اضافه کرد: در این دیدار از مواضع مشترک روسیه و سیاست های نزدیک آنها با ایران در مبارزه با تروریسم قدردانی کردند. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه کشور ما با ظلم و نفاق مخالف است، گفت: ایران تنها کشور و نظام در دنیاست که دروغ نمی گوید و می توان به او اعتماد کرد زیرا ما دست دوستی به سوی همه کشورهای دنیا دراز کردیم اما رفتار ما در مقابل کشورهایی که نفاق و دیکتاتوری و تجاوز و توسعه طلبی را در پیش می گیرند تغییر خواهد کرد و در برابر زورگویان و منافقان به تکلیف شرعی خود عمل می کنیم.

وی همچنین با اشاره به هفته بزرگداشت بسیج اظهار کرد: بسیج داروی شفابخش جامعه ماست و این نهاد که در جنگ برکات زیادی برای ما داشته بعد از جنگ نیز فعالیت های خود را در حوزه های مختلف علمی و عملی نشان ادامه داده است.

موسوی جزایری هفتم آذر و روز نیروی دریایی را نیز یادآور شد و افزود: ایران از کشورهای قدرتمند در زمینه سرکوب دزدان دریایی است که به همین دلیل از سوی سایر کشورهای دنیا بارها مورد قدردانی قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به سفر تعداد زیادی از خوزستانی ها به عتبات عالیات برای شرکت در مراسم عزاداری اربعین حسینی گفت: در اسلام انجام عباداتی که با خطر همراه باشد، تقلیل پیدا می کند اما طبق روایات در این مورد استثنائاتی وجود دارد که یکی از آنها زیارت مرقد سید الشهدا (س) و زیارت امام و اربعینیه است که حتی در زمان وجود خطر نیز به آن توصیه شده است.

29 آبان تا ششم آذر به نام هفته بزرگداشت بسیج نامگذاری شده است. پنجم آذر 58 بود که بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد.

هفتم آذر نیز به نام روز نیروی دریایی نامیده شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار