اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
شهردار اهواز:
بهسازی جاده ای در مسیر سوسنگرد به چزابه که اصلاح شد، باعث شد تا تردد زائران از این مرز به سمت کربلا بیشتر شود.
شهردار اهواز گفت: برای حمل و نقل زائران حدود ۱۰۰ اتوبوس در نظر گرفته شده و بیش از ۳۰۰ نیروی خدماتی نیز برای نظافت در مرز چزابه فعال هستند.

به گزارش شوشان، سید خلف موسوی ظهر امروز در جریان بازدید از مرز چزابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تقریبا برای سومین سال پیاپی در پایانه مرزی چزابه حضور داریم.

وی با بیان اینکه سال به سال خدمات ما گسترش پیدا می کند ادامه داد: این پایانه مرزی به ویژه در بحث اصلاح جاده سوسنگرد به چزابه با همکاری فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) و مدیریت استاندار خوزستان خیلی خوب ساماندهی شد.

شهردار اهواز تصریح کرد: بهسازی جاده ای در مسیر سوسنگرد به چزابه که اصلاح شد، باعث شد تا تردد زائران از این مرز به سمت کربلا بیشتر شود.

همچنین کوتاهی فاصله از لحاظ جغرافیایی تا رسیدن به کربلا از سمت چزابه برای اهالی غرب استان و مناطق جنوبی کشور باعث شده تا روزانه ده ها هزار نفر زائر از پایانه مرزی چزابه به سمت کربلا حرکت کنند بنابراین طبیعتا نیازمند خدمات گسترده هستند.

موسوی ادامه داد: این خدمات هم در قالب اسکان، پذیرایی، عملیات رفت و روب، حمل و نقل، ایستگاه های سلامت و آماده سازی مواکبی که بتوانند به مردم خدمت رسانی بهینه کنند، پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: شهرداری اهواز در ارائه خدمات مختلف حضور فعال داشته و در آماده سازی امکانات برای مواکب اباعبدالله (ع) و همچنین برای حمل و نقل نیز حضور دارد.

شهردار اهواز یادآور شد: سال گذشته در زمینه حمل و نقل بحران های گسترده ای داشتیم و ازدحام و ترافیک زیادی هم وجود داشت اما امسال با تدابیر اتخاذ شده مردم در شهر بستان پیاده شده و بعد به وسیله اتوبوس به مرز چذابه منتقل می شوند.

موسوی بیان کرد: امسال مسئولان در بحث حمل و نقل زحمت کمتری را نسبت به سال گذشته متحمل می شوند.

وی گفت: شهرداری در بخش پشتیبانی و حمایت از ایستگاه های صلواتی مردمی فعال بوده و به صورت کلی تمامی امکانات خود را برای خدمت به زوار بسیج کرده ایم.

وی تأکید کرد: هر تعداد که به زائران افزوده شود به همان میزان نیز خدمات رسانی خود را بیشتر خواهیم کرد و به حول و قوه الهی هیچ مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: تمام نیروهای شهرداری اهواز به صورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی هستند و انشالله تا پایان اربعین و بازگشت کامل زائران حسینی این خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.

شهردار اهواز در ارتباط با تعداد نیروهای درگیر با خدمات رسانی گفت: برای حمل و نقل زائران حدود ۱۰۰ اتوبوس در نظر گرفته شده و بیش از ۳۰۰ نیروی خدماتی نیز برای نظافت در مرز چزابه فعال هستند. همچنین ایستگاه آتش نشانی و ایستگاه های صلواتی شهرداری به ارائه خدمات می پردازند.

موسوی عنوان کرد: اکثر سازمان های شهرداری همچون نهادهای فرهنگی، روابط عمومی،ازیباسازی، حمل و نقل، اتوبوسرانی، پارک ها و فضای سبز به تناسب نوع شغل خود برای خدمات رسانی در مرز چزابه حضور دارند.

وی در ارتباط با اعتبارات هزینه شده بیان کرد: یک سری اعتبارات مصوب شده و یک سری خدمات ارائه شده در مرز داریم که با احتساب خدمات ارائه شده بیش از اعتبارات مصوب هزینه کرده ایم و میزان آن را بعد از پایان ایام اربعین محاسبه می کنیم.

شهردار اهواز اظهار کرد: حضور مشتاقانه مردم در ایام اربعین یک پیام دارد و آن هم پیامی است که امام حسین (ع) در آن زمان به جهانیان داد. زائران حسینی در واقع پیام آزادی، رهایی از ذلت، عدم تسلیم در برابر زورگویان و پیام شهادت طلبی را به مردم سراسر جهان مخابره می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار