اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت:بر اساس آمار از ابتدای عزیمت زائران کربلا در ماه صفر تاکنون، بیش از 500 هزار زائر برای حضور در آیین اربعین در کربلا از دو مرز شلمچه و چذابه خارج شده اند.

به گزارش ایرنا سردار محمدرضا اسحاقی روز جمعه در بازدید از روند ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه واقع در استان خوزستان، گفت:بر اساس آمار، روز گذشته 40 هزار زائر از شلمچه و 44 هزار زائر از مرز چذابه از مرز خارج شده اند تا در آیین های اربعین حسینی در کربلا حضور یابند.

وی با بیان اینکه برای خروج بیش از یک میلیون زائر از مرز شلمچه و چذابه نیز پیش بینی لازم صورت گرفته، گفت:وضعیت خروج زائران از این دو مرز در استان خوزستان قابل قبول ارزیابی می شود.

سردار اسحاقی در ادامه سخنانش با بیان اینکه تاکنون نیز اتفاق امنیتی یا انتظامی خاصی به وقوع نپیوسته است، افزود:به افرادی که قصد حضور در آیین های اربعین را دارند، توصیه موکد می شود که حتما پیش از مراجعه به مرزها مدارک لازم نظیر گذرنامه و روادید را به همراه داشته باشند.

دو مرز چذابه و شلمچه در استان خوزستان و مهران در استان ایلام از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به مقصد کربلای معلا می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار