اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کاشف به عمل آمده که عامل تنگی نفس خوزستانی ها نه شرکت نفت است و نه شرکت فولاد و نه هر شرکتی که رنگ و بوی نفت و گاز دارد.
کاشف به عمل آمده که عامل تنگی نفس خوزستانی ها نه شرکت نفت است و نه شرکت فولاد و نه هر شرکتی که رنگ و بوی نفت و گاز دارد. پارسال هم احتمالن از آن سوی آب ها به ما تلقین کردند که عامل تنگی نفس خوزستانی ها فعالیت های شرکت نفتی است. رو سیاهی اش برای کسانی که علیه صنایع تیر زدند و در بوق و کرنا دمیدند ! ما از همان اول هم می دانستیم که کار کار آمریکایی هاست !

حالا مشخص شده که تنگی نفس خوزستانی ها زیر سر کنوکارپوس های فلوریدایی ست. این چیز معلوم الهویه چندین سال پیش با دسیسه آمریکایی ها وارد شهرهای جنوبی شده و پس از آن مثل مور و ملخ در شهرهای مختلف خوزستان جا خوش کرده و حالا هم با نقشه از پیش طراحی شده باعث تنگی نفس خوزستانی ها شدند. از قرار معلوم این چیز ، چند تابعیتی بوده و کاشف به عمل آمده که بومی فلوریدای آمریکاست! 

تمام کسانی که به خاطر تنگی نفس ، جراحی دماغ ، جراحی گوش ، شکستگی دست و پا ، بیکاری ، اخراج، ورشکستگی و ... در این مدت مشکلی پیدا کردند می‌توانند جهت طرح شکایت خود و پیگیری آن مستقیما به صفحه فیسبوک خانم ابتکار مراجعه کنند و کامنت بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری شود. لایک فراموش نشود! با این کار مشت محکمی بر دهن این درختچه آمریکایی بکوبید! 

منتشر شده در نشریه طنز و کاریکاتور کاکو خوزستان

telegram.me/kakookhz




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
comment
0
1
comment گردوغبار ناشی از انتقال آب، از سرچشمه های کارون به اصفهان هم دسیسه های آمریکاست!!! ها ها ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار