اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
عضو شورای شهر اهواز:
پروژه تقاطع غیر هم سطح چهار شیر با اعتبار 60 میلیارد تومان در اهواز در حال اجرا است
مصطفی حلالی

این نشست با موضوع بررسی و ارائه راهکارهای موثر در پیشبرد پروژهای عمرانی کلانشهر اهواز در تالار فروشگاه رفاه برگزار شد.

سلحشور اظهار داشت: پروژهای عمرانی در سطح شهر اهواز با مشکلاتی رو برو هستند و هدف از برگزاری این نشست پیدا کردن راهکارهایی جهت پیشبرد هر چه سریعتر پروژهای عمرانی در استان است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز، مسائل روزمره از قبیل نظافت،فضای سبز و پاکیزگی شهر همیشه وجود دارد و کارهایی که ماندگار است پروژهای عمرانی هستند که متعلق به همان زمان نیستن بلکه سال های زیادی مردم از آن ها استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: در کلانشهراهواز کارهای بسیار بزرگی را اغاز کردیم که برخی پروژها در حال اتمام و برخی دیگر پایان یافته است و نمونه آن پل سوم کیانپارس است که موجب بروز مشکلاتی در رفت و آمد مردم شده بود و با پیگیری هایی انجام شده ظرف یک سال توانستیم این پل را تکمیل کنیم.

سلحشور افزود: پروژه تقاطع غیر هم سطح چهار شیر با اعتبار 60 میلیارد تومان در اهواز در حال اجرا است که در تاریخ خوزستان بی سابقه بوده و مشکل اتمام این پروژه در استان تامین نشدن اعتبارات لازم است. 

وی گفت:مهمترین مشکل شهرداری در به اتمام نرسیدن پروژهای عمرانی نداشتن بودجه کافی است زیرا سال 94 بودجه شهرداری 1200 میلیارد تومان بوده که تاکنون تامین نشده و در سال 93 بودجه شهرداری هزار میلیارد تومان بوده که فقط 700 میلیاردتومان تخصیص داده شده که مشابه سال گذشته اش در سال 92 از 700 میلیارد تومان 400 الی 450 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز بیان کرد: به علت رکود در اقتصاد درآمدهای شهرداری بسیار کم شده است و ساخت و ساز ها بر در آمد شهرداری ها تاثیر مستقیم دارد، زیرا اعتباراتی از استانداری مقرر شده بود در اختیار شهرداری قرار گیرد که میسر نشد. 

سلحشور اشاره کرد: بسیاری از پیمانکاران و کارگران به کمیسیون عمرانی شورای شهر برای حل مشکلات خود مراجعه می کنند و انتظار حل مشکلات را دارند که کمیسیون ظرفیت پاسخگویی به مشکلات آنها و از لحاظ قانونی کمیسیون اجازه ورود به سیستم پیمانکاری و کارگری را ندارد.

وی عنوان کرد: بیش از 80 درصد مراجعه کنندگان به شورای شهر مشکل آب و فاضلاب دارند زیرا این مشکل  معضلی برای شهروندان بوجود آورده و چهره شهر را زشت کرده است، که جلسه ای با شهرداری و آب و فاضلاب برگزار شد و معین شد لوله های فاضلاب شهری لایروبی شوند.
برچسب ها: سلحشور ، ساخت ، ساز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
comment
0
0
comment کانالهای فاضلاب ها بدون سرپوش و یا شکسته در شهر زیاد است
حدود ساعت 7 نیم از استخر می آمدم خیابان تاریک بود خدا رحم کرد در چاله ی فاضلاب بدون در پوش نیافتادم . از شهرداری میخواهم به فکره جان شهروندان باشند جان انسانها با ارزش است .
محل چاله: خیابان یک کیان آباد شرقی در خیابان مراکز آموزشی بچه ها هم هست وسیتی سنتره بزرگی هم در خیابان در حال ساخت است
متاسفم از اینکه مسئولان شهری به فکره جان انسانها نیستن و خیلی راحت از کنار این مسائل میگذرند
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
comment
0
0
comment شهرداری فقط یاد گرفته تراکم بفروشه
بعدش چه بلایی سر محلات می آید ؟؟
مهم نیست.
وضعیت زیتون و کیانپارس کاملا مشخص ایت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار