اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
بازدید معاون و کارشناسان اداره کل بازرسی
مرز چزابه که در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) پذیرای جمع کثیری از شهروندان ایرانی برای عزیمت به شهرهای نجف و کربلا است داشته باشند.
کارشناسان دفتربازرسی , مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان سوم آذر ماه جاری طی برنامه کاری و درمعیت معاون این اداره کل  از مرز چزابه شهرستان دشت آزادگان  در راستای احصای مشکلات مناطق مرزی از پایانه های مرزی بازدید کردند.

  سیدکریم سید نور مدیرکل بازرسی , مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گفت : در این بازدید ضمن بررسی دقیق در طول مسیر اهواز به چزابه از شهرهای سوسنگرد، بستان، دهلاویه، مرز چزابه و... بازدید و پس از بحث و بررسی بر حل مشکل این مناطق تا پیش از مراسم اربعین حسینی از جمله تامین امکانات رفاهی زائرین، تامین و ساخت سرویس های بهداشتی، حمام، محل اسکان زائرین، مناسب سازی معابر برای تردد معلولان و... تاکید و اقدامات انجام شده را مطلوب ارزیابی کرده که موجب تردد روان در مرز چزابه گردیده است.

 مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان خاطر نشان کرد: این اداره کل و بازرسان آن در راستای تاکیدات استاندار محترم برخود واجب می دانند که بر حسن انجام وظیفه و عملکرد  مناسب و ارائه خدمات مطلوب و شایسته از سوی دستگاه های اجرایی استان، شرکت ها، موسسات ، نهاد ها و سازمان ها , نظارت مطلوب  مرز چزابه که در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) پذیرای جمع کثیری از شهروندان ایرانی برای عزیمت به شهرهای نجف و کربلا است داشته باشند.
برچسب ها: بازدید ، معاون ، عملکرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار