اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
علی لاریجانی باقدردانی از استاندار خوزستان
علی لاریجانی با قدردانی از استاندار خوزستان:مشخص است که خدمات رسانی به زائران، ساماندهی و برنامه ریزی شده است.
رییس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز ضمن بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جلسه ستاد اربعین استان  که با حضور  حضور استاندار، فرمانداران برخی شهرهای استان و تعدادی از نمایندگان برگزار شد شرکت کرد.

علی لاریجانی با قدردانی از استاندار خوزستان  گفت: از نحوه تردد زوار در مرزهای خوزستان مشخص است که خدمات رسانی به زائران، ساماندهی و برنامه ریزی شده است.

 رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه افزود: اربعین یک سرمایه اجتماعی بزرگ برای کشور به شمار می رود و باید شرایط اعزام مردم برای سال های آینده بهتر شود

وی اظهار کرد: مراسم پیاده روی اربعین را یک حادثه بزرگ می دانم که باعث همبستگی بین مردم ایران و شیعیان جهان می شود.

وی افزود: در بازدیدی که از مرز شلمچه و مهران داشتیم، اوج علاقه و عشق به اهل بیت(ع) را در بین طیف های مختلف مردم از کودک و بزرگسال تا زن و مردم دیدم و این موضوع یک سرمایه اجتماعی بزرگ برای ایران به شمار می رود.

لاریجانی ادامه داد: مردم، راه های طولانی را برای رسیدن به عراق طی کرده اند که خوشبختانه در مرزهای ما خدمات رسانی خوبی به آنها انجام می شود و این موضوع نشان می دهد که مسئولان ما کارهایی فراتر از وظیفه سازمانی برای ساماندهی مسائل مربوط به تردد زائران اربعین انجام داده اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عشق به اهل بیت(ع) یک سرمایه بزرگ اجتماعی برای کشور به شمار می رود، عنوان کرد: کشوری که چنین سرمایه اجتماعی بزرگی دارد بی شک همیشه پایدار و موفق خواهد بود.

لاریجانی توضیح داد: خوشبختانه هم افزایی خوبی بین دستگاه های مختلف و مردم صورت گرفته به گونه ای که مردم به خوبی و به صورت خودجوش در حال پذیرایی از زائران امام حسین(ع) هستند.

وی در پیشنهادی به وزارت امور خارجه گفت: باید کاری کنیم که اتوبوس های ایرانی زائران را تا خاک عراق و حتی تا نجف هدایت کنند که این امر در نهایت باعث ایجاد رونق در روابط تجاری دو کشور در آینده خواهد داشت.

لاریجانی عنوان  کرد: باید فعالیت ها به گونه ای انجام شود که سال آینده خدمات بهتر و بیشتری به زئران ارائده دهیم تا آنها به راحتی به عراق سفر کنند و در مانور بزرگ اربعین شرکت کنند.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار