اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
مدیرکل حج و زبارت خوزستان:
حویزاوی با بیان اینکه مراکز صدور روادید در خوزستان تعطیل نشده اند افزود:خروج از مرز بدون پاسپورت و روادید ممنوع بوده و نیروی انتظامی و هنگ مرزی مستقر در مرز چذابه اجازه خروج غیرقانونی را نخواهند داد.
 مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان گفت:به منظور سهولت تردد زائران اربعین از مرز چذابه صدور روادید کربلا تا صبح سه شنبه به صورت یک سره در شهرهای بستان ، سوسنگرد ، خرمشهر و اهواز در خوزستان ادامه دارد.


به گزارش ایرنا ناصر حویزاوی دوشنبه شب در جمع زائرانی که قصد عبور از مرز چذابه بدون گذرنامه معتبر و روادید را داشتند افزود: مراکز صدور روادید در شهرهای بستان و سوسنگرد با همکاری مقامات عراقی تعطیل نشده و تا صبح فردا (سه شنبه) کار صدور روادید را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه مراکز صدور روادید در خوزستان تعطیل نشده اند افزود:خروج از مرز بدون پاسپورت و روادید ممنوع بوده و نیروی انتظامی و هنگ مرزی مستقر در مرز چذابه اجازه خروج غیرقانونی را نخواهند داد.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان از زائران اربعین حسینی که تاکنون موفق به دریافت روادید نشده اند خواست با مراجعه به مراکز صدور روادید در بستان و سوسنگرد نسبت به تهیه روادید اقدام کنند تا با آرامش و به صورت قانونی راهی کربلای معلی شوند.

رییس انتظامات پایانه مرزی چذابه نیز ضمن دعوت زائران به آرامش و تخلیه محوطه پایانه مسافری چذابه گفت:نیروی انتظامی حسب وظیفه افرادی را که بدون روادید قصد خروج از مرز را دارند دستگیر می کند.

سرهنگ فاطمی افزود:مقامات عراقی نیز اجازه ورود زائران بدون پاسپورت و روادید را نمی دهند.
یک مقام مسئول از مقامات عراقی نیز به زبان عربی خطاب به زائران فاقد روادید به آنان قول داد در صورت همکاری با انتظامات همه را از مرز راهی کربلا کند.

در پی ازدحام زائران اربعین حسینی در پایانه مسافری چذابه در سه شنبه شب نیروهای انتظامی با کمک هنگ مرزی موفق به متفرق کردن زائران شدند.

برخی زائران معترض همچنین اصرار می کنند تا بدون تشریفات قانونی به کربلا بروند چیزی که تاکنون مسئولان به شدت با آن مخالفت کرده و بر خروج قانونی تاکید دارند.

پایانه مرزی چذابه در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار