اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند:
موعود شمخانی تصریح کرد: اعتبار این پروژه ۴۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات عمرانی منطقه آزاد اروند تأمین شده و زمان اجرای آن نیز یک ساله است.
معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند از گسترش شبکه فیبرنوری به خصوص در شهرک‌های صنعتی محدوده منطقه آزاد اروند خبر داد.

موعود شمخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای تقویت بستر ارتباطات و زیرساخت‌های ارتباطات پایدار در محدوده منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) با استفاده از مشاور رتبه یک نسبت به طراحی بستر فیبر نوری شهری با قابلیت خدمات رسانی به کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مدارس و تقویت زیرساخت‌ها اقدام کرده است.

وی افزود: مطالعه و طراحی این پروژه به پایان رسیده است و فاز اجرایی آن نیز تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند تصریح کرد: اعتبار این پروژه ۴۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات عمرانی منطقه آزاد اروند تأمین شده و زمان اجرای آن نیز یک ساله است.

شمخانی از پاسخ دهی به نیازهای ارتباطی برنامه‌های توسعه کشور، بستر سازی برای حضور تجار، سرمایه گذاران و گردشگران در منطقه و هدایت جامعه به سمت جامعه اطلاعات به عنوان مزایای این پروژه نام برد.

وی ادامه داد: سرعت بخشیدن به توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه، رفع موانع و تنگنا‌ها برای پیاده سازی دولت الکترونیک، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تجارت الکترونیک، ایجاد قطب ارتباطات منطقه‌ای در داخل کشور و تقویت توان راهبردی و ایجاد امکان دسترسی یکپارچه به شبکه‌های نوری از دیگر مزایای اجرای این پروژه است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار