اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
معاون سابق استانداری خوزستان:
عماد دیگر نیاز امروز کشور ،برنامه های هوشمندانه و هدفمندی در بخش های کوتاه و بلند مدت برای اشتغالزایی ارائه دهند.

دکتر علی عماد معاون سابق استانداری خوزستان در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان خوزستان بر حضور آگاهانه و موثر آنان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

معاون سابق استاندار خوزستان با اشاره به اینکه توسعه انسانی و علمی در کنار رسالت اجتماعی از جمله وظایف محوله به دانشگاه‌ها است اظهار کرد: دانشگاه ها علاوه بر رسالت علمی رسالت اجتماعی هم دارند و کمک به شکل گیری فرهنگ دموکراسی و دفاع از حقوق مردم از جمله همین رسالت‌های اجتماعی است.

عماد ادامه داد: اگر دانشگاهی فقط رسالت خود را آموزش و تعلیم بداند دانشگاه نیست و تنها نهادی به شمار می‌آید که به فکر منافع صنفی خودش است در حالی که مسئولیت پذیری دانشگاه ‌ها جزو تعریف اصلی این نهاد علمی است.

دکتر عماد با نگاه سرمایه ایی خاص بر نیروی انسانی ،نقش این نیرو را به موتورهای اصلی محرک جامعه تشبیه نمود ودر ادامه : از دانشجویان خواست با نگاه متحول گرایانه و آرمانگرایی خود به ایفای نقش خود در توسعه کشور گام هایی خوب و ملموس بردارند.

عماد دیگر نیاز امروز کشور ،برنامه های هوشمندانه و هدفمندی در بخش های کوتاه و بلند مدت برای اشتغالزایی ارائه دهند.

در شرایطی که کشور ما یک کشور در حال توسعه است و مشکلات زیادی در زمینه احزاب، مطبوعات و سازمان های مردم نهاد دارد این دانشگاه و دانشجویان هستند که می‌توانند تاثیرگذار ظاهر شوند و بار توسعه اجتماعی را به دوش بگیرند.

عماد با انتقاد از نگاه برخی از سیاسیون به دانشگاه و دانشجویان اظهار کرد: البته دیده می‌شود که نگاه برخی سیاسیون به دانشگاه یک نگاه ابزاری است و تنها دانشجو را برای کارزار انتخاباتی و به عنوان سیاهی لشکر می‌خواهند و در نهایت به دانشجو به عنوان یک مزاحم نگاه می‌کنند. در حالی که چنین نگاهی به دانشجو پسندیده نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار