اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
سرمایه‌گذار سریال«شهرزاد» مصاحبه کرد
رضوی گفت: انتقاد حجت‌الاسلام مرادی به سریال«معمای شاه» را وارد می‌دانم اما وقتی دشمن به رسانه‌ملی هجمه می‌‌کند نباید داخل آن بازی شویم. به نظرم این انتقادها باید خصوصی به مسئولان گفته شود زیرا دشمن آن را پر رنگ می‌کند. جای نقد ایشان در جلسه خصوصی با سرافراز است.

 تورهای ترکیه محل جذب شبکه‌های ماهواره‌ای شده است/ فیلم‌های ترکیه‌ای اثر سابق را از دست داده‌اند
سیدمحمدهادی رضوی، سرمایه گذار سریال شهرزاد در رابطه با حضور برخی بازیگران درجه سه سینما و تلویزیون در شبکه‌های ماهواره‌ای به خبرنگار سینما و تئاتر خبرگزاری فارس گفت: برخی از تورهایی که برای آنتالیا و آنالیا ثبت نام می‌کنند در حقیقت در حال ثبت‌نام علاقمندان به بازیگری هستند که در ایران نتوانسته اند جایگاهی برای خود دست‌ و پا کنند، این افراد که بیشتر دختران جوان هستند را برای   مصاحبه با GEM و ... به ترکیه می‌برند و تازه هزینه هم می‌گیرند تا با اینها مصاحبه کنند.

تورهای آنتالیا و آنالیا محل جذب دختران برای شبکه های ماهواره‌ای شده‌اند

تورهای ارزان قیمت، گاهی دختران زیبا را گیر می‌آورند و می‌گویند ما برای بازیگری با شما مصاحبه کنیم. جالب است که در اینستاگرام خیلی از دختران جوان آنها اعلام می‌کنند که آمادگی داریم که بازیگر شویم و اگر کمی زمینه فساد را داشته باشد خیلی راحت گول می‌خورند، اینها این بستر را فراهم کرده‌اند. 

رضوی در ادامه اشاره کرد: خیلی از بازیگرانی که سفارت آمریکا می‌روند بحث هنری که ارائه کرده باشند به قاعده مصاحبه سفارت با آنها در هتل‌ها قرار می‌گذارند که مثلا ما دوست داریم که بقیه هنرمندان را جذب کنیم پس مشخص است یک تور امنیتی در این مسئله ایجاد کردند. در برخی مسائل سیاسی عادی رگ برخی ها باد می‌کند اما نفوذی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند یعنی همین اتفاقات. چه کلمه‌ای می‌خواهیم برای نفوذ بگذاریم؟ وقتی بررسی می‌کنند می‌بینند بهترین روش است این است که فیلم ایرانی بسازند، فیلم ترکیه قطعاً از این به بعد دیگر تاثیر نخواهد داشت.

انگ‌های مختلف می‌زنند تا در فرهنگ سرمایه‌گذاری نکنی

 4 فیلمی که GEM ساخته را ببینید در بیننده قطعاً اثر خاص خود را خواهد داشت، بیننده که خواص جامعه که نیست، در مقابل این چه ترفندی داریم؟ از این به بعد، باید سرمایه‌گذار بخش خصوصی بیاید، از بخش خصوصی چند نفر جرات می‌کنند بیایند؟ هرکسی بیاید می‌گویند یک انگی بزنیم که دفعۀ بعد جرات نکند در حوزه فرهنگ و رسانه کار کند، پس این مقدمه را کار می‌کنند. یک کار دیگر هم شروع زدند که انگ زدن به اینکه این کارها صرف اقتصادی ندارد، این توهمی است که می‌ترسند کسی در این زمینه سرمایه‌گذاری نکند. دقیقاً مثل کسانی که می‌ترسند در زمینه گردشگری در جمهوری اسلامی سرمایه‌گذاری کنند. در حوزه فرهنگ هم همین اتفاق دارد می‌افتد.

انتقاد حجت الاسلام مرادی منطقی است اما...

الان شهرزاد که چه عرض کنم، همین «کیمیا» کار آقای شفیعی است و مخاطبان واقعاً لذت می‌برند و مخاطب خاص خودش را جمع کرده است، هرچند که انتقاد می‌شود امّا به نظرم کار قشنگی است. قطعاً ایشان نمی‌تواند مثل سینمای خانگی ریتم داستانش را تند کند ولی همین ریتمی هم خیلی خوب است. در «معمای شاه» به هرحال کمی حرف و حدیث هست، من از یک دید انتقاد شهاب مرادی را وارد می‌دانم ولی به نظرم وقتی هجمه غیرمنصفانه‌ای به صداوسیما می‌شود ما نباید در آن بازی برویم. یک موقع هست که هجمه‌ها و انتقادها منصانه است و من هم آن انتقاد را در رسانه جمعی و عمومی می‌کنم، ولی وقتی بی‌محابا به صداوسیما حمله می‌کنند و آنطرف کاری می‌کند که این اتفاق بیفتد من یا هرکسی که دارد در حوزه رسانه فعالیت می‌کند نباید این انتقادات را علنی کنم. آقای مرادی دوست عزیز من است و رفیق بسیار شریف من است و به نظرم از زبان ما که در نظام هستیم باید این انتقادها به مسئولین به صورت درگوشی گفته شود وگرنه دشمن آن را پر رنگ می‌کند. شخصاً اگر می‌خواستم به آقای مرادی تذکر دوستانه دهم می‌گفتم این حرف شما کاملاً منطقی است ولی جای آن در یک جلسه خصوصی با آقای سرافراز است. در مقابل اینکه GEM TV دارد این کار را می‌کند GEM یک قسمت است، GEM را در ادامۀ یک دنباله صهیونیستی بدانید یعنی در ادامه یک لابی صهیونیستی، یک لابی فرهنگی و اقتصادی صهیونیستی است و قطعاً دارد خرج می‌کند.

عربستان حامی شبکه GEMاست/ بخش خصوص در فرهنگ باید حمایت شود

سرمایه‌گذار سریال «شهرزاد» با اشاره به حمایت عربستان از شبکه GEMگفت: پارسال نزدیک 200 میلیون یورو هزینه  شبکه GEM بوده است. باید بخش خصوصی را در جمهوری اسلامی تقویت کنیم و محتوایی تولید کنیم که مردم پاگیر شوند و به نظرم چقدر خوب است که هرروز مثل شهرزاد برنامه تولید کنیم و مردم ببینند و دیگر طرف ماهواره نروند. تلویزیون های کابلی بخش خصوصی را راه‌اندازی کنیم، واقعا باید در مورد این مسئله جدّی برنامه‌ریزی کنیم، وقتی در تورهای آنتالیا و شبکه‌های ترکیه‌ای از دختران و ناموس ما استفاده می‌شود آیا رگ غیرت کسی نباید بیرون بزند؟ چه‌طور یک زمان می‌گفتند دختران ما را قاچاق می‌کنند و فریاد همه درآمد و ده‌نمکی، فقر و فحشا را ساخت، این فاجعه است که ناموس من و شما را به راحتی شبکه صهیونیستی GEM جذب می‌کند و جالب است که برای جذب او پول هم می‌گیرد و کسانی که ناشناس هستند پول می‌دهند تا آنجا بازی کنند! برای این چه برنامه‌ریزی داریم؟

ارشاد به جز محکوم کردن تا بحال چه کرده است؟

من اگر جای سخنگوی ارشاد بودم می‌گفتم هرکس با این شبکه‌ها همکاری کرد مساوی با جاسوسی است، جاسوسی مگر شاخ و دم دارد؟ رهبری همواره می‌فرمایند در قبال این اتفاقات محکم بایستید.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار