اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
«فاروق فتاحی» دروازه بان، مجری و گزارشگر محبوب آبادانی ها بامداد امروز دار فانی را وداع گفت.
فریبرز فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر خبر درگذشت برادر خود را تایید کرد و گفت: فاروق که این اواخر حال مساعدی نداشت برای مراقبت بیشتر یکی دو روز اخیر مجددا از منزل به بیمارستان منتقل شد که شب گذشته در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاحی در ۱۷ خرداد ماه سال جاری تحت عمل جراحی باز قلب قرار گرفت که به رقم موفقیت آمیز بودن عملش اما زمانی که دوران نقاهت را طی می کرد دچار سکته مغزی شد که به گفته پزشکان ۷۰ تا ۸۰ درصد کسانی که در سن بالای ۶۵ سال این عمل را انجام می دهند ممکن است به سکته مغزی دچار شوند.

وی که در اثر سکته مغزی قادر به تکلم و حرکت نیز نبود و دچار کم کاری ریه نیز شده بود، بامداد امروز در یکی از بیمارستانهای تهران درگذشت.

فاروق فتاحی از دروازه‌بانان نامدار فوتبال خوزستان در دوران پیش از انقلاب بود که در سال ۳۹ شمسی همراه با شاهین آبادان فاتح نخستین دوره فوتبال باشگاهی ایران شد.

وی با تيم آموزشگاه های آبادان دو سال قهرمان استان و يک سال دوم، دو سال با همين تيم قهرمان ايران، سال ۴۸ شاهين آبادان را راهی مسابقات کشوری کرمان کرد و این تیم با شکست دادن عقاب تهران در فينال قهرمان کشور شد، سال ۵۶ به دستور پرويز دهداری هدايت تیم رستاخيز خرمشهر را عهده دار شد تا در نهايت اين مجموعه به ليگ تخت جمشيد صعود کرد.

يک بار نیز در همان سال با تیم رستاخيز در جام حذفی مقابل صنعت نفت قرار گرفت که حاضر نشد روی نيمکت بنشیند اما به هر حال رستاخیز يک بر صفر به صنعت نفت آبادان باخت.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمد امین حیات مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
comment
0
0
comment خدا ایشان را رحمت کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار