اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
دکترحجازی بیان داشت: با توجه به فرصتی که هست دوستانی که مورد نظر جامعتین می باشند را دعوت نموده تا برنامه های آنها را از نز دیک جویا شویم.
 جلسـه ائتـلاف اصـولگـرایان خـط امـام و رهبـری خوزستان با حضور نمایندگان تشکلات اصول گرا برگزار شد.

در آغاز این جلسه  حاج سید موسی بلادیان دبیر  ائتلاف خط امام و رهبری استــان خوزستان در خصــوص انتخابـات خبرگان رهبری و انتخابـات مجلس شورای اسلامـی اهمیت هر کدام از این انتخابات توضیحاتی را ارائه نمود و از حاضرین در جلسه خواستند که هرکدام پیشنهادات خود را در این زمینه بیان نمایند.

 مهندس مدنیان از طیف جامعه اسلامی شبه قاره هندن در خصوص افراد معرفی شده از جامعه مدرسین در سطح استان خوزستان سوال نمودند که به ایشان پاسخ لازم داده شد.

 مهندس بورد از طیف وفاداران به انقلاب اسلامی در خصوص جایگاه خبرگان دعوت از کاندیداهای اصولگرا و رای آور مطالبی را بیان نمودند.

آقای دکترحجازی بیان داشت: با توجه به فرصتی که هست دوستانی که مورد نظر جامعتین می باشند را دعوت نموده تا برنامه های آنها را از نز دیک جویا شویم.

دکتر  نبی پور از دانشگاه نیز گفت:  از همه افراد که مورد تایید جامعه مدرسین می باشند دعوت نماییم که برنامه های خود را برای استان تشریح نمایند و هر سه ماه یکبار توضیحاتی در این خصوص ارائه نمایند.

در این جمع تعدادی از نیروهای  ارزشی و ولایتمدار (افراد حقیقی )علاوه بر افراد حقوقی از تشکل های شناسنامه دار حضور داشتند که نظریات خود را در خصوص انتخابات خبر گان و مجلس شورای اسلامی بیان نمودند  

درخاتمه مقرر گردید   تا جلسات بصورت پیوسته ادامه یابد و در ادامه کار گروهی در خصوص بحث و تبادل نظر در ارتباط با شیوه طرح موضوعات جهت دعوت از علما مورد نظر تشکیل گردد .

دبیر خانه ائتلاف اصولگرایان خط امام و رهبری استان خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار