اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
آیت الله حیدری در این خصــوص و اقداماتی که در مجلس خبرگان رهبری انجام می شود را بیان نمودند و از همه دوستان خواستند که با تمام توان تلاش کنند که در این زمینه افراد ی صالح و در راستای ولایت و رهبری وارد این مجلس شوند.
 جلسـه ائتـلاف اصـولگـرایان خـط امـام و رهبـری خوزستان  برگزار شد.

جلســه با تلاوت آیــات قر آن کریم آغاز گردید. در ادامه جنـاب حاج سید موسی بلادیان دبیر  ائتلاف خط امام و رهبری استــان خوزستان در خصــوص انتخابـات خبرگان رهبری اهمیت این انتخابات توضیحاتی را ارائه نمودند و خیر مقدم خدمت جناب آیت الله حیـدری امام جمعه موقت اهواز و نماینده خبرگان رهبری  عرض نمودند واز حاضرین در جلسه خواستند که هرکدام پیشنهادات خود را در این زمینه و انتظارات از خبرگان رهبری  را بیان نمایند.

با توجه به اینکه جلسات تخصصی در این زمینه از قبـل تشکیل گردید و کمیتــه هایی در این زمینه انجام وظیفه نمودند لذا سئوالات بصورت جمع بندی  توسط یکی از اعضاء ائتلاف   از آیت الله حیدری پرسیده شد و  ایشان در این خصــوص و اقداماتی که در مجلس خبرگان رهبری انجام می شود را بیان نمودند و از همه دوستان خواستند که با تمام توان  تلاش کنند که در این زمینه افراد ی صالح و در راستای ولایت و رهبری وارد این مجلس شوند.

دبیر خانه ائتلاف اصولگـرایان خط امام و رهبـری استان خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار