اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
تحقق وعده رئیس سازمان زندان ها :

همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با دستور رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، زندان کارون اهواز برای همیشه تعطیل شد.

دکتر جهانگیر طی تماس تلفنی با مدیرکل زندان های استان خوزستان ضمن صدور دستور تعطیلی زندان کارون اهواز از تلاش های وی و همکاران اداره کل زندان های خوزستان جهت تحقق تعطیلی این زندان که یکی از آرزوی های دیرین مردم اهواز بود قدردانی نمود.

شایان ذکر است دکتر جهانگیر در سفر استانی به خوزستان که در دی ماه انجام شده وعده تعطیلی این زندان را داده بود.

این زندان در سال ۱۳۴۹ احداث شده بود که با توجه به طراحی قدیمی و با گذشت بیش از چهل سال از کاربری آن تبدیل به بافت فرسوده شده بود که به هیچ وجه پاسخگوی نیازهای امروز نبود و با توجه به قرار گرفتن در بافت شهری برچیدن آن یکی از آرزوهای مردم اهواز و سازمان زندان بود.

گفتنی است در راستای اجرای طرح طبقه بندی زندانیان، همزمان با این اقدام زندان سپیدار اهواز نیز تبدیل به بازداشتگاه و مجتمع حرفه آموزی اهواز به عنوان زندان مرکزی استان تعیین شد که تمامی زندانیان با محکومیت قطعی به زندان مرکزی و زندانیان متهم با قرار بازداشت موقت به بازداشتگاه اهواز منتقل شدند.

دکتر جهانگیر همچنین در خصوص فضای فعلی زندان کارون اهواز گفت: به زودی تصمیم گیری در این خصوص انجام خواهد شد. قصد ما تامین بهترین امکان و شرایط برای مردم اهواز در خصوص این عرصه است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار