اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
مردان و زنان این خطه از خاک وطن با حضور وزین خود در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بر عهد دیرین خود با امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی پای فشارند و استقلال و آزادی خویش را بار دیگر به تصویر کشند.

پیام دکتر مقتدایی، استاندار خوزستان، به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن ماه  1394
 
بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و دو بهمن ماه تنها یک روز نیست، نوروز است، سرآغاز زیبا ترین فصل از حیات ملت بزرگ ایران است، آغاز جمهوریت در سایه سار اسلام ناب محمدی، اینک مردم رشید و شایسته خوزستان در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خود و حضور روشن روندگان طریقت گردهم خواهند آمد و فرصتی ناب را دیگر باره رقم خواهند زد، و همچون ادوار پیشین درگرامیداشت این روز بزرگ با آرمان های آفریدگاران آن، میثاقی دوباره خواهند بست مردم غیور استان ما آنچنان بر عهد دیرین خود پایبندند که موشکباران و بمباران های دشمن خونخوار در دوران طولانی دفاع مقدس نیز نتوانست ذره ای از اراده یآنها در حمایت از انقلابشان بکاهد.

مردم خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته و در آن شرایط نامساعد جوی که ذرات غبار عرصه را بر نفس تنگ کرده بود، حماسه ای خلق کردند که آوازه ی آن اقصا نقاط عالم را درنوردید و زبان زد خاص و عام شد، اینک نیز انتظار می رود در شایسته ترین روز از روزهای تقویم و در آستانه برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که انشاءالله در هفتم اسفند ماه سرافرازانه برگزار خواهد گردید،.

 مردان و زنان این خطه از خاک وطن با حضور وزین خود در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بر عهد دیرین خود با امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی پای فشارند و استقلال و آزادی خویش را بار دیگر به تصویر کشند. ما می آییم تا زندگی در رگهای انقلاب جاری باشد و حماسه به گل بنشیند و حیاتی دوباره و دیگر باره آغاز نماید. درود بر همه آنان که به گاه وصل آنچنان موجی می آفرینند که دشمنان انقلاب و ایران انگشت حیرت به دندان میگیرند و جهانیان چشم به فردای سربلند و جاودانه این کهن اقلیم می دوزند.



عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
comment
0
0
comment بنده طرفدار امیر حیات مقدم و مقتدایی هستم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
comment
0
0
comment دولت احمدی نژاد به امیر حیات مقدم ظلم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار