اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
در سطح شهر همزمان با فرارسیدن یوم الله 22 بهمن
حاتمی کاکش افزود : همچنین در روز راهپیمایی 40 عدد بنر جمعاً جهت آذین بندی مسیر راهپیمایی نصب شده و تعداد 1000 نسخه پوستر تمام رنگی در بین راهپیمایان توزیع می گردد.
به مناسبت ایام الله دهه فجر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز فضاسازی گسترده ایی در سطح شهر اهواز را انجام داده است.به گزارش سایت شهرداری به نقل از حاتمی کاکش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل در این مدت تعداد 21 عدد بنر پرتابلی هر کدام به ابعاد 12 مترمربع ، تعداد 10 عدد بنر با لگوی مشترک شورای هماهنگی و ستاد دهه فجر و تعداد 18 بنر بروی پل های عابر پیاده به ابعاد 45 مترمربع تهیه و نصب گردید.

حاتمی کاکش ادامه داد: نصب تعداد 3 عدد بیلبرد و 25 عدد بنر جهت فضاسازی شهرداری مرکز و نیز تعداد 200 عدد بنر جهت نصب در ناوگان اتوبوسرانی و تعداد 5 عدد بنر جهت پایانه های مسافربری سطح شهر گوشه ای از فعالیتهای روابط عمومی و بین الملل شهرداری اهواز در این ایام می باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و حماسه سازی ملت شریف ایران به رهبری خمینی کبیر(ره) در این ایام یادآور شد گرامیداشت این حماسه بزرگ بر هر ایرانی واجب است.

وی در تشریح فعالیتهای مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز در مراسم راهپیمایی عظیم 22 بهمن و آماده سازی فضای شهر برای این امر  گفت: 12 بنر در بیلبوردهای شهری با ابعاد حدود 430مترمربع نصب شده و مسیر فرودگاه به 30 عدد لمپست بنر 3 متری مزین گردیده و پرتابلهای شهری نیز به 15 عدد بنر 12 متری مزین شده اند.

حاتمی کاکش افزود : همچنین در روز راهپیمایی 40 عدد بنر جمعاً جهت آذین بندی مسیر راهپیمایی نصب شده و تعداد 1000 نسخه پوستر تمام رنگی در بین راهپیمایان توزیع می گردد.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه جهت خبرنگاران و عکاسان به منظور پوشش همه جانبه حضور شکوهمند مردم انقلابی اهواز خاطر نشان کرد : تعداد 7 جایگاه ویژه خبرنگاران و عکاسان در منطقه یک و تعداد 5 عدد جایگاه در منطقه دو به همراه 16 بنر مترمربع آماده پذیرایی ازین عزیزان است. ضمن آنکه جایگاه مخصوص شروع برنامه همراه با کلیه ی امکانات از قبیل سیستم صوتی در محل شروع راهپیمایی واقع در امانیه- خیابان عارف احداث و آماده گردیده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز در پایان از کلیه شهروندان همیشه در صحنه اهواز برای شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار