اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
حضور یکپارچه ی آموزش و پرورش خوزستان ،حماسه ی همدلی در 22 بهمن
تقارن جشن های انقلاب با انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مبارک است و این تقارن موجب بازنگری در هویت دینی ، فرهنگی و ملی ماست.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه ی راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت:تقارن جشن های انقلاب با انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مبارک است و این تقارن موجب بازنگری در هویت دینی ، فرهنگی و ملی ماست.
 
محمد تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار پانا و در حاشیه ی راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: حضور فعال و گسترده ی دانش آموزان و معلمین سراسر استان خوزستان با هدف پیوند مجدد با آرمان های انقلاب ، اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تجدید میثاق با شهدای عزیز و بیعت بارهبری نظام است .
وی تقارن جشن های انقلاب با انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مبارک دانست و تصریح کرد که این تقارن موجب بازنگری در هویت دینی ، فرهنگی و ملی ماست.
 
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال گفت: ما باید این رویداد تاریخی بزرگ که بزرگترین رویداد تاریخی ایران است را به خوبی به دانش آموزان معرفی کنیم تا  دانش آموزان از استقلال ، ماندگاری و پایداری نظام اسلامی به خوبی صیانت و حفاظت کنند.

22 بهمن هویت ما ایرانی ها

معاونت پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان نیز در حاشیه ی راهپیمایی 22بهمن ماه گفت: 22 بهمن هویت ما ایرانی هاست که مبتنی بر ارزشهای اسلامی و انقلابی است و این راهپیمایی علاوه بر اینکه یک جشن ملی می باشد ، دفاع از هویت ملی و اسلامی ما نیز به شمار می آید .

مهدی رفیعی دهکردی با اشاره به اینکه یک گروه یک هزارو 357 نفری سرود  از دانش آموزان با مضامین انقلابی در این روز به اجرای سرود می پردازند ،بیان داشت: در راستای گرامی داشت این جشن ملی ما از هفته های پیش دستورالعمل های خاص و برنامه هایی که ادارات باید اجرا کنند را ابلاغ کردیم و تمام دانش آموزان و همکاران ما نیز در این راهپیمایی شرکت می کنند.

عباسی ، ریاست گزینش آموزش و پرورش خوزستان ،نیز گفت : ما خوشحال هستم که روزی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنیم که دشمن بیش از گذشته ناامید شده است و حضور در راهپیمایی سند دیگری از مقاومت ملت ایران می باشد .

وی افزود: امسال برگ مقاومت هسته ای نیز از افتخاراتی است که به پیروزی نشست و ملت ایران امروز این پیروزی را نیز در کنار پیروزی های دیگر جشن می گیرد و قطعا حضور در انتخابات احترام به ارزشهای شهدایی است که درخت انقلاب را آبیاری کردند .

جشن انقلاب بر انتخابات موثر است
حرج چلداوی ، معاون پژوهشی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان نیز فرارسیدن یوم الله 22 بهمن را تبریک گفت و تاکید کرد که مردم همانند سالهای گذشته در این راهپیمایی باشکوه شرکت می کنند .

وی تقارن جشن انقلاب و انتخابات را بر هم موثر دانست و اظهار داشت: این تقارن سبب حضور بیشتر مردم پای صندوق های رای خواهد بود .
وی همچنین با اشاره به رد صلاحیت ها در دو انتخابات پیش رو  اظهار داشت :در این دوره فیلتر شورای نگهبان  تنگ تر عمل کرد و اصلاح طلبان بیشتری رد صلاحیت شده اند .

استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی
جمشید کمایی ، معاون آموزش متوسطه اداره ی کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در حاشیه ی راهپیمایی 22بهمن ماه گفت : ایام انتخابات و دهه ی فجر از این جهت دارای اهمیت است چون یکی از شعارهای اصلی جمهوری اسلامی ایران ، حکومت مردم و مداخله ی مردم در حکومت بوده است که تحت عنوان مردم سالاری دینی از آن یاد می شود .

کمایی گفت: شعار اصلی ما در پیروزی انقلاب ، استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی بود و این شعار در سایه ی رای مردم ومداخله ی مستقیم مردم در سرنوشت خود تحقق پیدا می کند .

وی افزود: انقلاب ما یک انقلاب مردمی بوده است و مردم باید در تمام صحنه هایی که در سرنوشت آنها موثر است شرکت کنند به خصوص شرکت درانتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ،ادامه دهنده ی همین مسیر و همین راه خواهد بود .

موسی شیخی ، معاون سواد آموزی نیز با اشاره به جشن با شکوه انقلاب در 22 بهمن ماه گفت: قطعا حضور همه جانبه ی مردم در راهپیمایی 22بهمن با  ادامه ی حضور آنان در 7 اسفندماه ،شکوه انقلاب را تکمیل خواهد کرد .

وی همچنین با اشاره به رد صلاحیت ها گفت : در این خصوص باید به قانون استناد شود و شورای نگهبان با میزان قانون این رد صلاحیت ها را انجام داده است و امیدواریم که روز انتخابات ،حضور مردم را فراتر از سالهای قبل داشته باشیم .

تداوم حضور مردم تا 7 اسفند
اردشیر شجاعی ،معاون آموزش ابتدایی نیز دهه ی فجررا یادآور روزهای حضور پرشور مردم در صحنه ی انقلاب دانست و گفت: امیدواریم که حضور مردم در صحنه تا 7 اسفند تداوم داشته باشد و مردم به 7اسفند نیز مثل راهپیمایی 22 بهمن نگاه کنند و یک بار دیگر اتحاد خود را در این زمینه نشان دهند .

معزی معاون تربیت بدنی و سلامت نیز با اشاره به اینکه انقلاب ما روز به روز پیشرفت می کند و سرعتش بیشتر از گذشته است ، خاطر نشان کرد: این امر نشان دهنده ی این است که مردم همگام با انقلاب و رهنمودهای رهبری ،آرمان های رهبر کبیر و بنیانگذار جمهوری اسلامی را اجرا می کنند و یقین داشته باشید حضور باشکوه مردم باعث می شود استکبار نگاه طمعی به کشور ، مردم ما نداشته باشد.

شوق 37 ساله ی انقلاب
خدادی ،معاون پشتیبانی  اداره ی کل آموزش و پرورش خوزستان نیز با اشاره به اینکه 22 بهمن شور و شوقی ملی است ، تصریح کرد: همیشه در چنین روزی شور ، شوق و حمیتی ملی در کشورعزیز و میهن اسلامی ما برقرار می شود و هم اکنون این جشن با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تقارن پیدا کرده است .

وی افزود: این تقارن مزید بر علت می شود تا شور و شوق 37 ساله ی ما در خصوص انقلاب در انتخابات نیز به ظهور برسد .
خدادی گفت: همکاران فرهنگی در انقلاب ، انتخابات و جنگ یک رکن اساسی بودند و هستند و درخط مقدم صحنه ی انتخابات نیز با قدرت حضور خواهند یافت .

علیرضا فلاحی ، کارشناس نماز و عترت نیز گفت شور و حماسه ی مردم در زیر باران نشان می دهد مردم همیشه در صحنه هستند و انقلاب را دوست دارند .

عباسی کارشناس امور تربیتی نیز گفت: این راهپیمایی مقدمه ای برای تجدید بیعت با نظام اسلامی در روز انتخابات است .
راهپیمایی 22 بهمن امسال در شرایطی انجام شد که مردم اهواز زیر بارش باران و با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته هایی با مضامین مطیع امر رهبریم ، جانم فدای رهبر، مرگ بر آل سعود ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ،بر صیانت از استقلال کشور و دفاع از آرمان های امام( ره ) و انقلاب تاکید کردند.

 سارا ممبینی 
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار