اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
باز خوانی یک مصاحبه از نماینده اسبق مجلس
نماینده ایذه و باغملک در مجلس ششم درباره حوادث تلخ آن دوره و امضا کردن نامه جام زهر به مقام معظم رهبری اظهار داشت: آن موقع ما پیشنهاد کردیم که با آمریکا توافق شود چرا که ما در آن موقع گمان می‌کردیم حل شدن مشکلات بسته به ارتباط با آمریکا است اما حالا که به آن قضایا نگاه می‌کنم می‌بینم که اشتباه کردم
عیسی‌قلی احمدی‌نیا درباره حضور مجددش در انتخابات مجلس از حوزه ایذه و باغملک اظهار داشت: یکی از عوامل دلیل تقاضای مردم باغملک و به ویژه ایذه است و بنا بر دلایلی از نمایندگان قبلی رضایت نداشتند.

وی درباره عملکرد نماینده فعلی مردم این شهر گفت: باید به رأی مردم احترام گذاشت اما از نظر عملکردی هرکسی توانایی دارد و همه هم به دنبال جذب محبت مردم هستند. تقاضا در حوزه های انتخابیه فرق می‌کند مثلا در ایذه و باغملک هر مشکلی داشته باشند به سمت و سوی نماینده می‌آیند و از نماینده انتظار دارند؛ در ایذه بیشتر وقت نماینده صرف پاسخگویی به ارباب رجوع می‌شود.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از عواملی که سبب شد برخی از نمایندگان خواستار استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی بروند این بود که می‌خواستند نماینده وقتش را صرف رسیدگی به امور ملی و تعریف شده در قانون سپری کند و مراجعات مردمی کاهش یابد.

وی با بیان اینکه به اعتقاد بنده تا رفاه نباشد توسعه سیاسی میسر نمی‌شود، بیان کرد: شهر ایذه از نظر آب و هوایی با خوزستان فرق دارد و می‌توان از ظرفیت آن برای جذب گردشگر و ایجاد طرح‌هایی مانند مراکز درمانی برای توسعه توریسم سلامت استفاده کرد.

احمدی‌نیا افزود: همچنین لوله نفت و گاز از این شهرستان رد می‌شوند و به همین دلیل می‌توان برای ساخت صنایع در این شهرستان استفاده شود.

وی درباره سلیقه سیاسی خود تصریح کرد: من کاندیدای جریان سیاسی خاصی نیستم و از احزاب خوشم نمی‌آید؛ لازمه حضور در احزاب قبول یک چارچوب‌ها است که بنده هیچکدام از این چارچوب ها را قبول ندارم؛ البته شاید در مجلس ششم کمی به اصلاحات و مشارکتی‌ها نزدیک شدم اما این نزدیک شدن برای حل مشکلات مردم بود.

نماینده ایذه و باغملک در مجلس ششم درباره حوادث تلخ آن دوره و امضا کردن نامه جام زهر به مقام معظم رهبری اظهار داشت: آن موقع ما پیشنهاد کردیم که با آمریکا توافق شود چرا که ما در آن موقع گمان می‌کردیم حل شدن مشکلات بسته به ارتباط با آمریکا است اما حالا که به آن قضایا نگاه می‌کنم می‌بینم که اشتباه کردم.در ان موقع در موضع حال نبودیم.

وی به اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر وزیر امور خارجه آمریکا با پای شکسته در مذاکرات می‌نشیند و شما ببینید که اکنون ایران در موضعی است که 6 کشور مطرح جهان به دنبال توافق با ما هستند.



احمدی نیا تأکید کرد: بنده اشتباه کردم در امضا کردن آن نامه به مقام معظم رهبری اما باید توجه داشت که انسان جایز الخطا است؛ در دین ما درِ توبه همیشه باز است. به نظر بنده اگر کسی توبه کرد نباید دست رد به سینه اش زده شود.

وی ادامه داد: من از سر کلاس به مجلس رفتم و از نظر سیاسی آگاهی نداشتم اما در حال حاضر سنم بالا رفته، اگاهی سیاسی بیشتر شده و هم  ادبیات اجتماعی را بلدم. در رأس سیاست خارجی و داخلی مقام معظم رهبری است.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره پذیرش ستاد مهدی کروبی در انتخابات سال 88 بیان کرد: وقتی ریاست ستاد کروبی را پذیرفتم که مورد تأئید شورای نگهبان بود اما موقعی که فتنه به پا شد من راهم را جدا کردم و حتی وقتی کروبی به تهران دعوتم کرد تا از بنده تقدیر شود، من نرفتم و گفتم شما مسیرتان را به سمت انحراف بردید و من نمی‌آیم.

وی افزود: اگر سران فتنه آن حرکت را محکوم می کردند این فتنه شدت نمی گرفت؛ پایبند نبودن سران فتنه به قوانین سبب شد که برخی جرأت پیدا کنند و زمینه برای نفوذ ضد انقلاب فراهم شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۳
comment
comment
عیسی خسروی
|
United States
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
comment
0
0
comment دمت گرم
comment
عیسی خسروی
|
United States
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
comment
0
0
comment دمت گرم
comment
عیسی خسروی
|
United States
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
comment
0
0
comment دمت گرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار