اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
فرماندار اهواز خبر داد:
فرماندار اهواز گفت: به دلیل غلظت گرد و غبار مدارس اهواز در نوبت بعد از ظهر تعطیل است.
پانا: اسماعیل ارزانی بیرگانی در گفت و گو با خبرنگار پانا از تعطیلی مدارس اهواز در نوبت بعد از ظهر خبر داد. وی گفت: به دلیل غظت ریزگردها کلیه ی مدارس اهواز در نوبت ظهر امروز ، شنبه 1 اسفندماه 94 تعطیل می باشد.

همچنین مدیریت بحران استان خوزستان نیز اعلام کرد در پی وقوع پدیده گرد و غبار شدید  مدارس کلیه ی مقاطع تحصیلی، در نوبت بعد از ظهر امروز شنبه، در شهرستان های اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، آبادان، خرمشهر، شادگان، بستان و رامشیر تعطیل می باشد.

مردم خوزستان سالهاست که با پدیده ی ریزگردها دست به گریبان هستند و منتظرند تا مسئولین راه حلی کارآمد برای رفع این معضل بیاندیشند.

هجوم دوباره ی ریزگردها به آسمان خوزستان

از ساعاتی پیش گردو غبار آسمان اهواز را فراگرفت. مردم خوزستان سالهاست که با این پدیده دست به گریبان هستند.

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان ، از ساعاتی پیش  گردو غبار آسمان اهواز را فراگرفت. مردم خوزستان سالهاست که با این پدیده دست به گریبان هستند و منتظرند تا مسئولین راه حلی کارآمد برای رفع این معضل در دستور کار قرار دهند.
 
اما حسن قاضی زاده هاشمی عصر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث ریزگردها بایستی با مردم صادق باشیم و به طور دقیق مسائل را برای مردم بازگو کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در مورد آنچه که خارج از مرزهای ما است کار خاصی نمی توانیم از پیش ببریم، باید تدبیر کرد تا اوضاع بدتر نشود.
قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: در مورد آنچه که مربوط به داخل کشور است بایستی همه چیز را به طور صریح بگوییم و به دنبال چاره جویی باشیم به طور مثال برای هور مشکلی پیش آمد که با جاری کردن آب در بخشی از آن، مشکل رفع شد.
وی یادآور شد: در بخش ریزگردها بایستی جلوی آنچه که سبب افزایش ریزگردها می شود (دستکاری خاک) گرفته شود.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: مشکل ریزگردها از دیرباز در کشور بوده و مشکل جدیدی نیست، مشکل تنفسی که در اهواز پس از بارندگی پیش آمد به دلیل کاشت گونه ای گیاه در این منطقه بود.
هاشمی افزود: به نظر من نباید وعده بی جا به مردم بدهیم، اینکه مثلا برویم و دوباره آزمایشگاه ایجاد کنیم مگر چقدر کشور ظرفیت ایجاد آزمایشگاه دارد، هر وزارت خانه ای بایستی مطابق با وظایف خود اقدامات مربوطه را به انجام برساند و ما بایستی کنترل کنیم که آنان کارشان را به شکل مناسب و مطلوبی انجام بدهند.
وی اظهار کرد: بایستی آمادگی برای موارد حاد که پیش می آید به ویژه موارد تنفسی داشته باشیم، به طور مثال متخصص و فوق تخصص ریه تربیت کنیم و تجهیزات و تخت های بیمارستانی را افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: عقل حکم می کند تا دستگاه هایی که به طور مستقیم با این موضوع در ارتباط هستند از بروز مشکل پیشگیری کنند و کار ما هم کاهش یابد.
حال باید دید مسئولین چه موقع و با چه تدبیری با این معضل برخورد خواهند کرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
comment
0
0
comment بابا كلا اهواز تعطيل اعلام كنيد ...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
comment
0
0
comment باسلام ببخشید کارمند چه گناهی کرده که باید در خاک بماند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار