اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
رییس بیمارستان گلستان اهواز عنوان کرد:
اورژانس بیمارستان گلستان به عنوان مجهزترین و بزرگ‌ترین اورژانس استان، از شش بخش اورژانس حاد، جراحی، داخلی، کودکان، قلب و روان‌پزشکی تشکیل شده و در کلیه بخش‌ها، خدمات تخصصی به بیماران ارائه می‌شود.
رییس بیمارستان گلستان اهواز گفت: این بیمارستان در تعطیلات نوروز به صورت شبانه‌روزی فعال است و تدابیر لازم، برای ارائه خدمات مناسب به بیماران و مصدومان احتمالیِ حوادث رانندگی اتخاذ شده است.

دکتر حمیدرضا آرتی در گفت‌وگو با خبرنگاران خوزستان، با بیان این‌که در همه شیفت‌های کاری نوروز، مدیر کشیک، پزشک مسئول فنی اورژانس، متخصص طب اورژانس و سایر متخصصین، ناظران پرستاری و کارشناسان روانشناسی بالینی در بیمارستان حضور خواهند داشت، گفت: بیمارستان گلستان اهواز مرکز ارجاع بیماران بدحال و آسیب‌دیدگان مغزی و نخاعی است و به همین دلیل این مرکز در تعطیلات نوروز هم فعال است و با آمادگی کامل بیماران را پذیرش می‌کند.

آرتی تصریح کرد: اورژانس بیمارستان گلستان به عنوان مجهزترین و بزرگ‌ترین اورژانس استان، از شش بخش اورژانس حاد، جراحی، داخلی، کودکان، قلب و روان‌پزشکی تشکیل شده و در کلیه بخش‌ها، خدمات تخصصی به بیماران ارائه می‌شود.

رییس بیمارستان گلستان اهواز اظهار کرد: در حال حاضر یک دستگاه M.R.I، دو دستگاه سی.تی.اسکن، شش دستگاه رادیولوژی، سه دستگاه شتاب‌دهنده خطی، دو دستگاه آنژیوگرافی، دو دستگاه اکوکاردیوگرافی، یک دستگاه رادیو ایزوتوپ اسکن هسته‌ای و یک دستگاه دانسیتومتری استخوان در بیمارستان موجود است که همگی در تعطیلات نوروز نیز فعالند.

وی با اشاره به این‌که خدمات درمانی به مصدومان سوانح رانندگی و زائران مناطق عملیاتی به صورت رایگان ارائه می‌شود، ادامه داد: واحدهای پاراکلینیکی مرتبط با اورژانس، مانند آزمایشگاه نیز در تعطیلات فعال است و مراجعان واحدهای پرتودرمانی و شتاب‌دهنده، در تعطیلات هم می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

آرتی گفت: ضمنا این بیمارستان با 10 اتاق عمل جنرال شامل اتاق‌های عمل ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، ارولوژی و جراحی عروق، چهار اتاق عمل جراحی قلب و سه اتاق عمل پیوند، آماده خدمت رسانی به هم میهنان است.

وی ادامه داد: سال ۹۴ برای ما سال بسیار پرکاری بود چرا که علیرغم افزایش مسئولیت پروژه‌های جدید و توسعه فعالیت‌های آموزشی درمانی در این مرکز، محدودیت‌های موجود از نظر جذب نیروی انسانی ما را دچار مشکلاتی کرد، اما با این حال تمام تلاش مجموعه بیمارستان گلستان اهواز، در افزایش بهره‌وری، کارایی و استفاده بهینه از منابع بود که نتایج ارزیابی‌ها و بازرسی‌های وزارتی و دانشگاهی، حاکی از موفقیت‌آمیز بودن این فعالیتها است.

رییس بیمارستان گلستان اهواز افزود: در سال اخیر این بیمارستان شاهد بهسازی، نوسازی و به روز رسانی تجهیزات در سطوح و بخش‌های مختلف بود که از آن جمله می‌توان به اجرایی شدن فاز نهایی بسته وزارتی، موسوم به "ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستانی" در بخش‌های بستری اشاره کرد که تا حد قابل توجهی موجب بهبود چهره فرسوده ساختمانیِ بیمارستان گلستان شد.

آرتی گفت: بیمارستان‌ها، دارای بیشترین سطح خدمات‌رسانی در میان سازمان‌ها و نهادهای دیگر هستند و کادر درمانی بیمارستان گلستان، در روزهای تعطیل رسمی و روزهایی که حتی به دلیل شرایط ویژه ی جوی و... تمام ادارات و ارگانها تعطیلند، به صورت شبانه روزی، مشغول خدمت‌رسانی است.

وی با اشاره به پایش‌های مستمر واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان گلستان تصریح کرد: این نظرسنجی‌ها بیانگر پیشرفت این بیمارستان در بحث تکریم مراجعان است و در این مرکز، به صورت مداوم بحث ارتقا شاخص های جلب رضایتمندی بیماران و مراجعان، توسط کارگروه‌های مربوطه در حال بازنگری و ارتقا است که این نویدبخش آینده‌ای بهتر در زمینه تغییر نگرش و فرهنگ‌سازی جامعه در رابطه با ارتباط و اعتماد به عملکرد مجموعه مرکز آموزشی درمانی گلستان خواهد بود.

رییس بیمارستان گلستان اهواز گفت: با توجه به حجم بالای کار، خستگی و مشکلات مربوط به کمبود نیروی انسانی، از این عزیزان خواهشمندیم با ایجاد فضایی آرام، بستر خدمت‌رسانی مطلوب را بیش از پیش برای ما فراهم آورند و در صورت لزوم جهت انتقال هرگونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره 300072016 و پست الکترونیکی به آدرس Golestanhospital@ajums.ac.ir اقدام نمایند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار