اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۶۳۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان:
شهرداری ها باید به سمت درآمدزایی پایدار حرکت کنند تا نگاه کمتری به بودجه های اختصاصی داشته باشند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان از تعریف هفت پروژه شاخص به منظور تحقق امسال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در شهرداری های استان خبر داد و گفت:برای تحقق این شعار به 76 شهرداری خوزستان برنامه ریزی مناسبی ارائه شد.




پیمان کاظمی نژاد روز چهارشنبه در حاشیه دیدار از موزه اسکه شماره هفت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگاران افزود:اجرای نهضت آسفالت، احیای فضای سبز شهری، خط کشی معابر، ترمیم جداول، ترمیم پل ها، احداث پل های جدید و استفاده از گونه های جدید در نهال کاری شهری از اهم برنامه های امسال است.

وی اظهارکرد: هر چند برخی از این برنامه ها پارسال در 27 شهرداری مرکزی و شهرداری بندر امام خمینی (ره) تعریف شد و پیشرفت خوب نیز در برخی مناطق داشت ولی امسال به طور جدی از سوی استانداری پیگیری می شود.

وی شهرداری ها را مهمترین نهاد اجرایی شهری دانست و بیان داشت:این نهادها می توانند در تحقق شعار سال نقش مهمی را ایفا کنند.

* شهرداری ها باید به سمت درآمدزایی حرکت کنند

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت:شهرداری ها باید به سمت درآمدزایی پایدار حرکت کنند تا نگاه کمتری به بودجه های اختصاصی داشته باشند.

وی افزود:گرچه راه های زیادی برای نیل به اعتماد پایدار شهروندان به مدیران شهری و افزایش مشارکت شهروندان وجود دارد، اما بطور قطع مهمترین آنها رعایت بایسته ها و ایفای نقش خلاقیت از سوی شهرداری برای تامین هزینه های شهر است. 

کاظمی نژاد گفت: شهرداری های استان ضمن مدیریت صحیح درآمدها و هزینه ها باید به فکر درآمدهای پایدار باشند و از راه های مختلف برای شهرداری ها کسب درآمد کنند تا برای اجرای پروژه های عمرانی و پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکل روبه رو نشوند.

* رضایت 90 درصدی مسافران نوروزی از خدمات شهرداری های خوزستان
کاظمی نژاد از رضایتمندی 90 درصدی مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده از سوی شهرداری های خوزستان خبر داد و اظهار کرد: عملکرد شهرداری ها در طول تعطیلات ارزیابی و شهرداری های برتر معرفی می شوند.

وی از بازدید بیش از پنج میلیون نفر از مهیمان نوروزی از مرکز سیاحتی و تفریحی و یک و نیم میلیون نفر از اعضای کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خوزستان خبر داد و بیان داشت: ارائه خدمات مناسب به میهمانان نوروزی و اعضای کاروان های راهیان نور از وظایف مهم شهرداری ها است.

وی به حضور هزاران نفر از مهیمان نوروزی در شهرستان های آبادان و خرمشهر در طول تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت:این دو شهرستان با جاذبه های مختلفی دیدنی و زیارتگاهی دفاع مقدس اعتبار و ارزش ویژه ای در کشور دارند.

وی اظهارکرد:وجود یادمان های هشت سال دفاع مقدس در شهرستان های آبادان و خرمشهر همانند دانشگاهی برای نسل های آینده است که از نظر مادی و معنوی، فضای عرفانی حاکم بر این یادمان ها را به جوانان منتقل می کند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۵
comment
comment
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
comment
0
1
comment بشنو و باور نکن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
comment
0
1
comment شهرداری باید درآمد زایی داشته باشه
ولی نگفتی از چی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
comment
0
1
comment لطفا خدمات شهری را در اهواز تعریف کنید نسبت به کلان شهرهای دیگر واقعا عقبیییییییییید
comment
غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
comment
0
0
comment از چی حرف میزنی خودت فهمیدی چی گفتی 90 درصدی پس چرا استقبال از سفر به خوزستان نسبت به سالهای قبل کمتر بود؟
شعر نگو خواهشاً
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
comment
0
1
comment پرفسور این آمار 90%را از کجا آوردی اگرما توی این شهر زندگی میکنیم کسی از عملکرد شورا وشهرداری رضایت ندارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار