اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
 سرمربی پدیده مشهد گفت: با توجه به شرایطی که استقلال اهواز دارد نباید این تیم را دست کم بگیریم.

به گزارش بانک ورزش، محمدرضا مهاجری در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: امیدوارم سال جدید سال خوبی برای فوتبال ایران و خراسان باشد و روند خوبی که در سال 94 داشتیم را بتوانیم در سال جدید ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه بازی با استقلال اهواز را دست کم نخواهیم گرفت ادامه داد: ما به دیدار با استقلال اهواز دو نگاه داریم اول نگاهمان به این تیم و سپس به رتبه آن‌ها در جدول است که به نظر من این رتبه نمی‌تواند واقعی باشد. این تیم در هفته‌های آخر استقلال صدرنشین را متوقف کرد و از ذوب آهن امتیاز گرفت و مقابل راه‌آهن هم پیروز شد. با این وجود نباید این تیم را دست کم بگیریم. از سوی دیگر چون برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم باید برای برد به میدان برویم.

مهاجری در خصوص هوای بارانی مشهد گفت: امیدوارم تمهیدات لازم برای زمین ثامن اندیشیده شده باشد. این زمین از 20 اسفند تعطیل بوده و بازی روی آن انجام نشده و توانسته نفس بکشد و این درحالی است که قبل از آن هم شرایط خوبی نداشت. اگر روی زمین کاور کشیده شده باشند زمین از کیفیت خوبی برخوردار است. در غیر این صورت با مشکل مواجه می‌شویم.

سرمربی پدیده در مورد شرایط مالی باشگاه گفت: از مسئولان باشگاه پدیده تشکر می‌کنم. با توجه به اینکه این ذهنیت وجود داشت که ماندن‌مان قطعی شده پس تزریق مالی هم کم خواهد شد اما خلاف این رویه وجود دارد و مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند از لحاظ مالی شرایط خوبی را به وجود بیاورند.

مهاجری با اشاره به پیشنهاد تیم خونه به خونه به وی گفت: مسئولان این تیم به من لطف داشتند و حتی با مسئولان پدیده هم صحبت کردند اما در صحبت‌هایی که با وطن‌خواه داشتم دلم می‌خواست به مردم و تیم شهرم کمک کنم و کار نیمه تمامم را با پدیده تمام کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار