اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
مصاف آبی‌های خوزستان و تهران در حالی برگزار می‌شود که از این مصاف استقبال بسیار خوبی به عمل آمده است.

به گزارش ایسنا خوزستان، در حالیکه دقایقی دیگر دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران آغاز می‌شود، اکثر جایگاه‌های ورزشگاه پر شده و همچنان جمعیت در حال ورود به ورزشگاه هستند به همین دلیل در مسیرهای منتهی به ورزشگاه غدیر ترافیک نسبتا سنگینی ایجاد شده است.

نیمی از ورزشگاه غدیر را هواداران استقلال خوزستان و نیمی دیگر را هواداران استقلال تهران تشکیل می‌دهند.

هواداران استقلال تهران در این دیدار با زدن بنرهای مختلف به این تیم خوشامد گفتند. تقریبا از همه شهرهای استان خوزستان بنرهایی در حمایت از استقلال تهران وجود دارد که یکی از آنها بنری با تصویر فرهاد مجیدی است که جام قهرمانی را بالای سر برده و در پایین آن نوشته شده که این تصویر باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس می‌شود.

امید ابراهیمی بازیکن استقلال از سایر بازیکنان این تیم بیشتر تشویق شد.

زمانی که دو تیم در حال گرم کردن خود بودند حنیف عمران‌زاده با یکی از هواداران معلول استقلال عکس یادگاری گرفت.

تعداد زیاد عکاس و خبرنگار برای پوشش این دیدار در ورزشگاه غدیر حاضر شدند که بنا به گفته خبرنگاران محلی استقبال کم سابقه‌ای نسبت به این بازی لیگ برتر محسوب می شود.

پیش از آغاز دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران یکی از تماشاگران تلاش کرد تا وارد زمین شود که با برخورد شدید یکی از ماموران انتظامی همراه شد و این تماشاگر با جراحت ناشی از برخوردی که با او صورت گرفته بود از زمین خارج شد.

ترکیب استقلال خوزستان در این دیدار فرناندو خسوس، پیمان شیرزادی، کولی بالی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، میثم میردورقی، حکیم نصاری، علی‌اصغر عاشوری، بیت سعید، رحیم زهیوی و مهرداد جان افزا است.

ترکیب استقلال تهران در این دیدار وحید طالب‌لو، حنیف عمران زاده، هرائر مگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، محسن کریمی، عادل شیحی و پروپئیچ است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار